Annonser från BloggPartner

Onsdagens Bestyr.

Ringde nyss en kompis.
Vi skulle ha gått på bio.
Jag ville se Avatar, igen, men så blev det inte.
Snyft.
Måste bara säga att Avatar är en av de bästa filmupplevelserna jag har varit med om!
Så omvälvande.
Verkligen en film att se på bio!

Annars nu på morgonen så försov jag mig lite.
Jag skulle ha gått upp åtta, men gick upp runt halv tio.
Har ändå hunnit med en hel del som att träna lite, (sit ups och hantlar), hänga tvätt, äta frukost, se tv, blogga, duscha, tvätta badkaret m.m.

ändrade planer idag.
Ska följa med till farmor, på ålderdomshemmet.
Plus att sedan blir det ett besök hos kusinerna Ebba och Emilia.
Deras mamma, alltå min moster, studerar vid Komvux, där jag då ska registrera mig imorgon bitti.
Så ska höra mig för lite om var saker och ting ligger och sådär.
Är lite nervig inför morgondagen, men det kommer gå bra.
Jag ser alltid allt så positivt som jag bara kan.
Är en optimist ända ut i fingerspetsarna!


Take Care<3


Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0