Annonser från BloggPartner

"Russian Roulette Is Not The Same Without A Gun..."

Jag har aldrig tyckt om Rihanna förut.
Tycker hon bara har gjort överskattad musik.

Men det är något med låten Russian Roulette som jag bara gillar.
Beatet är grymt!
Lite väsande/viskande drar melodislingan fram och exploderar i refrängerna.

Dock tycker jag att LÅTTEMAT är samma som i Lady Gagas Poker Face.
Tänker först och främst på Poker Face textraden:

"Russian Roulette Is Not The Same Without A Gun..."


Här är liveframträdandet? av Russian Roulette,
som Rihanna gästade i fredags!





Take Care<3


Comments
Postat av: sandra

sv: jaha okej, jag har velat ha ett wii jätte länge så tyckte det var dags att köpa det idag när jag ändå hade fått min lön :)

okej, vad var det för spel? :)

usch låter inge roligt att skriva in sig där, jag har precis skrivit ut mig xD

2010-01-25 @ 20:29:54
URL: http://sandroou.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Hej Dan!

Jo visst är dne låte nice! I like it to :)

I alla fall, har itne hört från dej på att tag och börjar undra vad som hänt dig.. Allt bra??.. Snälla vara på bloggen eller msn.. kram kram

2010-01-25 @ 21:55:41
URL: http://sheargenius.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0