Annonser från BloggPartner

Startordningen I Melodifestivalen År 2010 - De Fyra Deltävlingarna!

Deltävling 1 - Örnsköldsvik, 6 februari

1. Bidragets titel: Unstoppable
Upphovsmän: Alexander Kronlund, Hanif Sabzevari, Dimitri Stassos, Ola Svensson
Artist: Ola


2. Bidragets titel: A Place To Stay
Upphovsmän: Torben Hedlund
Artist: Jenny Silver


3. Bidragets titel: You're Making Me Hot-Hot-Hot
Upphovsmän: Johan Fransson, Tim Larsson, Tobias Lundgren
Artist: Linda Pritchard


4. Bidragets titel: Road Salt
Upphovsmän: Daniel Gildenlöw
Artist: Pain Of Salvation


5. Bidragets titel: The Saviour
Upphovsmän: Henrik Janson, Tony Nilsson
Artist: Anders Ekborg


6. Bidragets titel: I Did It For Love
Upphovsmän: Kristian Wejshag (text), Lars "Dille" Diedricson (musik)
Artist: Jessica Andersson


7. Bidragets titel: Singel
Upphovsmän: Håkan Bäckman (text), Hamed K-One Pirouzpanah (musik)
Artist: Frispråkarn


8. Bidragets titel: Keep On Walking
Upphovsmän: Salem Al Fakir
Artist: Salem Al Fakir


Deltävling 2 - Sandviken, 13 februari


1. Bidragets titel: Manboy
Upphovsmän: Fredrik Kempe (text & musik), Peter Boström (musik)
Artist: Eric Saade


2. Bidragets titel: Hippare Hoppare
Upphovsmän: Vlatko Ancevski, Vlatko Gicarevski, Douglas Leon, Mats Nilsson, Teddy Paunkoski, Otis Sandsjö, Stevan Tomulevski
Artist: Andra Generationen & Dogge


3. Bidragets titel: Innan alla ljusen brunnit ut
Upphovsmän: Dan Attlerud (text), Stefan Woody (musik)
Artist: Anna Maria Espinosa


4. Bidragets titel: Come And Get Me Now
Upphovsmän: Mia Terngård (text & musik), Stefan Lebert (musik)
Artist: Highlights & MiSt


5. Bidragets titel: Sucker For Love
Upphovsmän: Fredrik "Fredro" Ödesjö (musik), Andreas Levander (musik), Johan "Jones" Wetterberg (musik), Pauline Kamusewu (text)
Artist: Pauline


6. Bidragets titel: We Can Work It Out
Upphovsmän: Andreas Johnson, Bobby Ljunggren, Marcos Ubeda
Artist: Andreas Johnson


7. Bidragets titel: Underbart
Upphovsmän: Lina Eriksson (text), Johan Moraeus (musik)
Artist: Kalle Moraeus & Orsa Spelmän


8. Bidragets titel: Manipulated
Upphovsmän: Sarah Lundbäck, Hayden Bell, Erik Lewander, Iggy Strange-Dahl
Artist: Hanna Lindblad


Deltävling 3 - Göteborg, 20 februari


1. Bidragets titel: Headlines
Upphovsmän: Peter Boström, Tony Nilsson
Artist: Alcazar


2. Bidragets titel: Tonight
Upphovsmän: Sharon Vaughn, Anders Hansson
Artist: Johannes Bah Kuhnke


3. Bidragets titel: Doctor Doctor
Upphovsmän: Mirja Breitholtz, Tony Nilsson
Artist: Elin Lanto


4. Bidragets titel: Hur kan jag tro på kärlek
Upphovsmän: Niclas Lundin (musik), Tony Malm (musik), Kenneth Gärdestad (text)
Artist: Erik Linder


5. Bidragets titel: Yeba
Upphovsmän: Tuomas (Tiny) Pyhäjärvi (musik), Getty Domein (text)
Artist: Getty Domein


6. Bidragets titel: Kom
Upphovsmän: Niclas Arn, Gustav Eurén, Karl Eurén
Artist: Timoteij


7. Bidragets titel: You're Out Of My Life
Upphovsmän: Henrik Janson, Tony Nilsson
Artist: Darin


8. Bidragets titel: Heaven Or Hell
Upphovsmän: Håkan Larsson, Björn Lönnroos, Jörgen Svensson
Artist: Crucified Barbara


Deltävling 4 - Malmö, 27 februari


1. Bidragets titel: Stop
Upphovsmän: Mikaela Stenström, Dimitri Stassos
Artist: Sibel


2. Bidragets titel: Magisk stjärna
Upphovsmän: Py Bäckman (musik, text), Micke Wennborn (musik)
Artist: Py Bäckman


3. Bidragets titel: Human Frontier
Upphovsmän: Anneli Axelsson, Tobias Jonsson
Artist: NEO


4. Bidragets titel: Thursdays
Upphovsmän: Peter Boström (musik), Thomas G:son (musik), Sharon Vaughn (text)
Artist: Lovestoned


5. Bidragets titel: This Is My Life
Upphovsmän: Bobby Ljunggren (musik), Kristian Lagerström (text)
Artist: Anna Bergendahl


6. Bidragets titel: Jag vill om du vågar
Upphovsmän: Pontus Assarsson (text & musik), Daniel Barkman (text), Jörgen Ringqvist (text & musik)
Artist: Pernilla Wahlgren


7. Bidragets titel: Idiot
Upphovsmän: Per Aldeheim, Niklas Jarl
Artist: Noll disciplin


8. Bidragets titel: Hollow
Upphovsmän: Anders Hansson, Fredrik Kempe
Artist: Peter Jöback


Dessa fastnar jag lite extra för:

Ola
Jenny Silver
Linda Pritchard
Anna Maria Espinosa

Pauline
Highlights & MiSt
Hanna Lindblad
Johannes Bah Kuhnke
Elin Lanto
Crucified Barbara
Anna Bergendahl
Sibel
Pernilla Wahlgren
Noll Disciplin
Py Bäckman
Lovestoned

Någon artist som fångar ert intresse lite extra?



Take Care<3


Comments
Postat av: J E N N I F E R

sv:

ah, mössa! usch jag har ingen för jag hatar mössor men jag fryser sönder när jag går ut så jag måste köpa en :) Sen ska jag nog köpa sommar skor och en halsduk tror jag :) älskar att shoppa, kan gå i affärer i flera timmar haha :D

dudå? :)

2010-01-09 @ 01:14:03
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: J E N N I F E R

sv:

mina jackor är iskalla, jag köper dom som dom säger att man ska köpa men fryser endå haha :) det borde finnas batteri i jackor som håller dom varma haha :) det finns iaf det i mina vantar :) det tar 10minuter för dom att bli varma sen håller dom i typ 6timmar tror jag det va :)

2010-01-09 @ 01:25:36
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: Bögjävel

Nej. Jag bor I Det Ruttna Gävle, utan " " tecken. För i min blogg är ALLT om mina åsikter om vad jag tycker och jag kommer inte att skriva jag tycker gävle är ruttet, jag skriver att det ÄR ruttet. För denna blogg handlar bara OM MIG!

2010-01-09 @ 01:34:26
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Postat av: J E N N I F E R

sv:

grymt gött med rea asså! :D

Claes Olssons elr va det heter :) dom är rätt stela haha men jag har dom när jag går promenader, kollar på bandy och lite sånt :)

2010-01-09 @ 01:53:00
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0