Annonser från BloggPartner

Sista Dagen?!

Nyligen hemkommen från min kära morfar.
Han bjöd på sommartårta/nationaldagstårta.
Mysigt värre.

Nu blir det att käka lasange.
Finns färdigt, så det är bara att värma på i micron.
Måste försöka ta mig ut i solskenet med.
En promenad skulle göra susen eller så.
Detta kan vara sista riktigt varma dagen på ett tag nu.
Det skulle ju vara förödande att gå miste om den?

Funderar lite på om jag ska se på Avatar ikväll.
Såg den på bio i julas.
En av de allra bästa filmerna jag sett alla tiders.
Kan verkligen rekommendera den!

Yeah, bjuder på en bild från i fredags kväll! ;D
Lustigkurre-min??



















Take Care<3


Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0