Annonser från BloggPartner

Pim-Metoden.

Nyligen hemkommen från min jobbcoach.
Vi snick snackade om allt från hur fint väder vi har ute, till hur jag ska göra med min framtid.
Ärligt talat.
Allt är ett enda virr varr i huvudet.
Sladdtrubbel?
Garnystetrassel?
Kalla det vad ni vill.
Mitt hjärnverk är villrådgit.

Fick ett tips om Pim-metoden.
Man ritar upp tre staplar.
I den första skriver man plus överst, andra minus och i tredje intressant.
Sedan skriver man en rubrik, över vad man ska analysera.
Min coach menade på att man kan använda denna metod till allt.
Om du ska köpa en tröja, eller över vilken present du ska ge bort eller över vilket jobb man ska söka.
Möjligheterna är oändliga!

Ska pröva det senare.
Gör ni med det vettja!

Nu måste jag hjälpa till med att duka bordet.
Det vankas mat.
Schnitzel, potatis och gräddsås.

Mums fillibabba.





Take Care<3


Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0