Annonser från BloggPartner

Skriver Av Mig!

Du ska alltid vara dig själv? Det tjänar du bäst på..
Hatar folk som ändrar på sig i vissa situationer och sen är de helt annorlunda i nästa.
Visst om jag ska gå på en arbetsintervju, eller på möte hos min jobbcoach.
Då skärper jag till mig extra.
Även om jag är en rätt blyg och nervös person inför nya främmande saker.
Så har jag alltid klarat mig.
Jag har aldrig stretat emot, eller bara skitit i något.
För om vill jag att något ska hända, så måste jag själv ta tag i det.


Något som jag blir extra irriterad över är att folk klagarMelodifestivalen.
Det är många som skriver att den var bättre för några år sedan.
Hur kan ni skriva/säga så?
I årets final så finns inte en dålig låt!
Vem som helst kan vinna, även om jag hoppas mest på en.
Så spelar det ingen roll vem som vinner.
I årets startfält har det överlag bara varit bra låtar.
Inte många bottennapp där inte.
Jämfört med för några år sedan, tror det var 2005.
När några snubbar utklädda till Elefanter, fick med en låt.
Big Up var titeln på den.
Det var ren smörja och lidelse.

Nej nu orkar jag inte skriva av mig mera.
Har suttit och kollat efter jobb/utbildningar.
Lyssnat på låtar från årets Melodifestival.
De gör mig på så bra humör!
Nu ska jag ut och röra på mig.
Ta en promenad.
Orkar inte sitta inne och glo rakt in i en skärm.
Måste ha frisk luft.




Take Care<3


Comments
Postat av: sandra

nej, blir jobb i morgon och resten av veckan framöver på mammas jobb:)

jaha okej, så kan det va:D

2010-03-09 @ 10:42:51
URL: http://sandroou.blogg.se/
Postat av: ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

JAg ska ta det lugnt gå ut med hunden kolla runt hittar jobb att söka

2010-03-09 @ 10:43:43
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0