Annonser från BloggPartner

Julklappsverkstad.

 
Den här dagen har gått otroligt fort.
Var har timmarna tagit vägen?
Ledig som jag varit.
Eller "ledig".
Jag har tränat, dammsugat, städat badrumsskåpet.
Strykit och bytt till julgardiner i alla fönster, som inte har fått sitt.
Snackat med vänner.
Jag har fått reda på att jag jobbar nyårsafton mellan 15-20.
Jag har varit iväg och handlat en sväng.
På kvällskvisten blev det underbaraste Bonde Söker Fru.
Jag hade julklappsverkstad och slog in julklappar efter det.
HadeTjuvarnas Jul på i bakgrunden, ni vet julkalendern från 2011.
Men vilken tid det tar?
Jag slog in 4 stycken och har många kvar.
Jag vill ju få dem så snygga och min precision är utomjordisk.
Nevars.
Ja det var bara lite om onsdagen.
Det är hursomhaver torsdag nu.
Oj då.
 
Ska släcka ned.
Sov så gott alla fina.
 
Take Care<3

Comments
Postat av: Alice

Nej ja slipper oftast reklamen, kommer de något klipp är det runt 40-60 sek långt, det är väl någon bugg de inte fixat till :P Nej men jag startar ett program sen spolar ja fram till slutet och tittar på sista reklambreaket, sen spolar ja tillbaka till börjn och vips, reklamfritt :P

Ja älskar pelle svanslös, och håkan bråkan :) Det finns många bra, råttorna, kaspar, men toppen är väl de förstnämnda + tjuvarna :)
Va tkr du?

kram

2013-12-05 @ 10:30:51
URL: http://alicesafman.blogg.se
Postat av: Alice

okej :) vacker bön dedär.
Den är även med i slutet av Ky Mani Marleys låt The March, brukar köra slutet på repeat å bara lyssna på bönen, ryser i hela kroppen^^

Sunes jul är underbar, älskade sune när ja var mindre, de va de enda böckerna ja läste typ :P

kram

2013-12-05 @ 11:30:33
URL: http://alicesafman.blogg.se
Postat av: Alice

Jodå den är helt okej, men jag säger som många andra att originalen är bäst, med peter Haber, finns ingen som gör rudolf så king som han :)
men sunes sommar, bättre svensk sommarfilm är så får man inte ;)

kram

2013-12-05 @ 13:05:55
URL: http://alicesafman.blogg.se
Postat av: Alice

haha precis, wienerbröd, wiiinerbrooooaads ;)

bra här, försöker skapa lite julstäming i rummet genom att städa å fixa. Läget med dig då?

kram

2013-12-05 @ 14:12:13
URL: http://alicesafman.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Ja i så fall ska man köpa det från en bagare, men inte sådär inplastat på Ica. Jag hade porter och svagdricka i mitt bröd. Nej i och med att jag känner sådan stress så kanske jag borde skippat att baka brödet, men jag har aldrig testat på att göra det innan så jag var lite nyfiken på att baka det:)
Kram

2013-12-05 @ 15:27:30
URL: http://patriciac.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0