Annonser från BloggPartner

1 Day Left.

Skolan mellan 13-16 idag.
När jag kommer hem är min bästa vän och morfar här och firar mig.
Fyller ju år imorgon.
Blir en bra onsdag! =D
 
Igår pluggade jag psykologi hela dagen och var iväg för att handla till imorgon, så hann inte med att blogga.
 
Gick igenom Rhodos bilder från förra sommaren, nu på förmiddagen.
Miss!
 
En eftermiddag från hotellet på Rhodos och från cafeterians balkong.
Vi hade all inclusive, så vi kunde fika där hur mycket som vi ville! <3
Gott var/är det också!
 
 
Take Care<3

Comments
Postat av: Moa

juste du fyller ju imorgon!! :D

Det är bara bra, sjukt trött bara :( Själv? kram

2013-05-22 @ 13:07:41
URL: http://mildenuknow.blogg.se
Postat av: Alice

Jag är beroende av musik, lyssnar alltid på det och därför är det viktigt att musiken ger mig något personligen, eftersom musiken i stort sätt är min bästa vän också, terapi och förståelse. Det måste klinga rätt med melodierna, och många låtar skulle säkert vara 100 ggr bättre i mina öron om de varit annorlunda touch på melodierna och soundet :)
Klart alla låtar har något, men väldigt få har det stora som överlever flera veckor', månader, år.

Haha får stora blåsor, men ja är som jag är :P
Hehe då har vi något gemensamt. Dock vill jag gärna lära mig äta fisk, eftersom de är nyttigt och jag glömmer alltid mina omega3 tabletter. Men de går inte, blir så äcklad, kanske inte av smaken alltid men av tanken att veta att det är en slemmig liten fisk. Haha

Kram

2013-05-22 @ 13:59:45
URL: http://Alicesafman.blogg.se
Postat av: Moa

Nu ser jag serie, tänkte plugga och äta lite snart :) Själv? kram

2013-05-22 @ 18:38:05
URL: http://mildenuknow.blogg.se
Postat av: Alice

Klart musik är musik, men alla har olika tycke å smak, oavsett :P

Haha blåsor på händerna har jag också, efter tunga vikter på gymmet och klövig som var igår när jag skulle platta håret, tog tag i fel ände av plattången, två stora brännblåsor :P
Rosa stol rätt häftigt, rosa ä en cool färg om de ä rätt nyans och skulle kunna ha detaljer i mitt hem i rosa, men skulle aldrig ha rosa på kläderna längre :) däremot skulle jag älska en turkos eller orange stol, vill ha :P

Kram

2013-05-22 @ 21:42:04
URL: http://Alicesafman.blogg.se
Postat av: Alice

Kan jag med göra, lyssnar på alla typer av musik men alla låtar faller ju inte alltid en i smaken :)

Haha :P
Jag kom precis hem, varit och hälsat på Hannes och våran gemensamma vän, han jobbar som hennes personliga assistent typ :)
Så underbart roande och givande att lyssna på hennes rövarhistorier från förr, när hon var frisk. Stans snyggaste pingla ;) haha

vad gör du då?
kram

2013-05-22 @ 22:24:11
URL: http://alicesafman.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0