Annonser från BloggPartner

Come & Knock Me Like A Tsunami.

Idag är det dags för Semifinal 2 av Eurovision Song Contest 2013 i Malmö.
Eller ja ikväll.
Senare under dagen kommer mina förhandstips.
Nu tänker jag installera word på min omformaterade dator.
Därefter blir det att plugga psykologi.
Så opepp, men det är den sista skrivuppgiften för den här utbildningstiden.
Så det får vara min karamell att suga på, medan jag skriver.
Att det liksom bara är en sista viktig skrivenhet.
 
Ha en super torsdag.
 
Take Care<3

Comments
Postat av: Alice

Själv ska jag se matchen, går emellan, byter när de sjunger på esc och byter tillbaka när de är korta pauser i matchen :P ja gör tvärtemot vad alla andra gör när de ä esc, haha.

Nu är jag på väg till stan, ska gymma sen har vi en shoot. Efter det ska jag kolla syrran spela klassfotboll :)

Ha en bra dag!
Kram

2013-05-16 @ 12:03:23
URL: http://Alicesafman.blogg.se
Postat av: arizona

Finfin blogg! :)

2013-05-16 @ 18:00:54
URL: http://arizonakrasniqi.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0