Annonser från BloggPartner

Love Is In The Air.

Jag har en hel känslostorm inom mig.
Har precis kollat på kvällens Bonde Söker Fru på TV4play.
Vet inte vad det är, men det programmet ger mig glädje och sorg, pirr i magen, fjärilar och gåshud, tårar och skratt osv.
En av anledningarna till att vi är så många som kollar på det?
Jag har kollat vissa säsonger från och till, men de senaste åren har Bonde Söker Fru varit helt fantastiskt.
Bra bönder, bra bilder/filmat, bra produktion osv.
 
Förra året hade vi ju bonden Klas från Kolmården, här i Norrköping.
Han fann sin Sandra och dem är gifta och väntar tillökning idag.
Hur fantastiskt är inte det?
Hur kärleken föds i ett program på tv's bästa sändningstid.
Jag får gåshud när jag bara tänker på dem och skriver om det.
Det bevisar bara att Bonde Söker Fru är ett äkta program fullt av hjärta och kärlek.
 
Men som i kvällens program, så ger en av de utvalda killarna till årets bondmora Marlene en liten present.
Ett halsband med ett hjärta på.
Hur fint är inte det.
Det är supervackert.
Plus att han var nojjig över att han försovit sig.
Halsbandet kanske var det som gav honom upprättelse efter försovningen.
 
Eller som att en av tjejerna till årets bonde nummer ett, från Karlstad, valde att hoppa av.
En tjej som jag trodde skulle passa utmärkt med bonden i fråga.
Bonde Söker Fru är verkligen tvära kast.
 
Bonde Söker Fru ger en mersmak.
Det är kärlek.
Bonde Söker Fru är på riktigt.
 
Take Care<3

Comments
Postat av: Alice

Ja gud, smärta i munnen är hemsk, det spränger och stålar ut i både hals och öron. Aldrig haft så ont, i munnen, förut, så nu ligger den smärtan på topp tillsammans med gallstenen hahah.

Nu börjar smärtan släppa, det spränger inte på samma sätt.
Nu gör det bara ont när jag äter och kommer åt med tungan typ :)

kram

2013-10-31 @ 09:45:18
URL: http://alicesafman.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0