Annonser från BloggPartner

Disney-Theories.

VARNING!!!! RISK FÖR SPOILERS!!!
 
Här är lite kul nördig fakta om och omkring Dinseyfilmen Frozen/Frost.
 
*Prinsessorna Anna och Elsas föräldrar, kungen och drottningen av Arendalle/Arendal, åker iväg för att besöka ett bröllop.
Dem kommer aldrig fram, för att skeppet hamnar mitt i en storm.
Vad som händer sedan med föräldrarna, är det ingen som riktigt vet, mer än de som gjorde Frozen/Frost.
 
*Det menas på att Anna och Elsas föräldrar var på väg till Rapunzel och Eugenes bröllop, ni vet det omaka paret från filmen Tangled/Trassel.
På så vis skulle Rapunzel vara Anna och Elsas kusin.
Om ni kollar in de tre Prinsessornas ögon.. så ser ni en slående likhet.
 
*Vissa teorier säger att skeppet som Ariel besöker när hon och Blunder stöter på en haj, i Den Lilla Sjöjungfrun, är samma skepp som Anna och Elsas föräldrar färdades i, innan skeppsbrottet.
 
 
*En mycket häpnadsväckande teori förtäljer om att det skepp som Anna och Elsas föräldrar åkte i, skulle vara det skepp som är med i Tarzan.
Alltså skulle kungen och drottnigen överleva och ta sig i land och hamna i Afrikas djungel, dock med en son, Tarzan, men sedan blir de båda brutalt dödade av Sabor, leoparden, Tarzan överlever.
De två systrarnas broder, skulle i så fall vara Tarzan.
Deras ögon är rätt lika, om man jämför dem..
 
 
*Det finns ingen sanning, eller rätt eller fel, i ovannämnda, men det skulle vara häftigt om bara någon av dessa är sant.
 
*Jag är en nörd och det får ni ta mig för.
 
Ha en underbart fin tisdag.
Här lyser solen och jag njuter av den.
Har jobbat imorse och nu ska det firas en lugn Valborg och Första Maj.
 
Take Care<3

Comments
Postat av: Beatrice

Ja gud jag och min pappa är bästavänner, han är min andra halva, vi står varandra sjukt nära.
Jag ska jobba i morgon ledig torsdag jobbar fredag ledig i helgen.
Hur mår du? kram

2014-04-29 @ 19:48:33
URL: http://bhedvind.blogg.se
Postat av: Alice

Det är bra, har bokat resan nu kan inte va gladare ;)

Jag sparar in på allt jag kan. Folk runt om
Mig kallar mig snål, jag vill kalla de ekonomisk. Jag anser att det är mer värt att köpa 3 skor för 300-400 kr sammanlagt än ett par på scorett för 1500 även om dem håller längre. Jag är inte så kräsen med kvallen när det gäller sånt, spar hellre undan några hundringar då och då och det lönar sig.

Kram

2014-04-29 @ 20:53:43
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: nej, vet inte.. Kan ju bara jobba efter kl 2 och finns ju färre sådana men min behandling är klar i slutet av juni och då kan jag ju jobba heltid om så behövs.. Men iof så är ju många annonser och sådant en tid längre fram så kan väl egentligen söka massor..

Okaj :) hoppas du får något bra.

Aaa, men typ att männen köper horor och sådär har jag hört. Alltså jag har inget emot de. Alltså de är klart jag är emot män som köper horor men jag menar har inget emot att dem gör det i en en sådan serie.

2014-04-29 @ 21:55:05
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: JUNITJEJ

Är du helt ledig under valborg och första maj?

2014-04-29 @ 22:25:01
URL: http://www.junitjejen.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0