Annonser från BloggPartner

It's A Non Stop Of Donald Duck.

Idag fick jag ett spännande samtal.
Från och med vecka 22, kommer jag få gå på ett deltidsschema.
Från den 26 maj närmare bestämt.
Ska bli skönt att få lite mer "fastare" tider.
Dock känns det lite knäppt att gå på ett deltidsschema, när mitt sommarschema lär dra igång i början på juni.
Förra året började jag ju jobba 3 juni direkt.
Hoppas inte detta deltidsschema, kommer överlappa mitt sommarschema eller så.
Att jag enbart kommer gå på detta deltidsschema tills mitt sommarschema börjar.
Jag vill ju ha mer än ett deltidsschema i sommar, jag vill jobba runt 75-100% veckovis i sommar.
Sådant måste jag lösa och fixa, vad det lider.
Det som däremot känns skönt, är att slippa gå i ovisshet.
Nu kan jag ju, som idag, bli uppringd om att "kan du jobba imorgon?".
Med ett schema, så blir det mera regelbundet och man får mer rutin, inbillar jag mig.
Imorgon jobbar jag 7-16 förresten.
Ett sånt pass var det längesedan jag jobbade nu.
Oftast fått längre kvällspass och enbart morgonpass på sista tiden.
Det ska nog gå bra.
Är dock inte trött än.
 
Solen har lyst och värmt mig hela dagen idag.
Knappt några moln på himlen.
Superskönt.
Älskade sol.
Älskade värme.
 
Det går bra nu. ;D
 
Ska avsluta kvällen med lite Game Of Thrones, sista avsnittet på säsong 2 som jag dragit ut på.
 
Ett bra tips om man inte kan somna, är att tänka på att, även om man bara sover fem timmar eller en timme eller en sekund inatt, så har man ju sovit något iallafall,
Det är väl det viktigaste? ;D
När jag tänker så, brukar jag somna ögonaböj.
Hjärnan är fantastiskt enkel att manipulera.
Annars kan man ju kolla på Kalle Anka kortfilmer på Youtube, i sin mobil och skratta och bli trött på kuppen.
Älskade Disney. ♥
 
 
Take Care<3

Comments
Postat av: Johan

Det låter ju lite konstigt. Om ditt sommarschema drar igång i början av juni blir det ju typ bara en vecka med deltidsschemat... :S

Visst är det underbart med solen och värmen? Älskar't :D

SV: Örebro tog ju en av de platserna, men det var redan klart när jag skrev det där inlägget.
Du fick dessutom rätt i år. Hästen tog klivet upp i Allsvenskan. Kul! Måste åka och se en eller ett par matcher i Himmelstalund i höst också, har aldrig varit i den hallen faktiskt. :)

Där ser man :)
Jag har ingen aning om vad den annars skulle heta, men det kopplade inte att det finns två fettisdagar i vår kalender, så jag trodde det var fel när han sa det :P

Ja, fläskfilé är grymt gott att grilla. fläskkött över huvud taget tycker jag är gott :)

Ja, jag fick ett påskägg av mamma och ett hjärtformat, har aldrig sett det förut, av flickvännen :)
Fick du några ägg? Hade du en bra påsk och skön ledighet? :)

2014-04-23 @ 09:12:05
URL: http://schumacher4ever.blogg.se
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Ja det är en sådan där kigurumi eller vad det heter haha

2014-04-23 @ 15:08:53
URL: http://sessie.se
Postat av: jasmine

sv:
jodå,sj?.D

2014-04-23 @ 16:51:10
URL: http://wiinkys.blogg.se
Postat av: Beatrice

Jag fick 2 påskägg med godis i haha sj då?
Sorry för sent svar har inte vart inne har jobbat.
Vad gör du? kram

2014-04-23 @ 17:39:45
URL: http://bhedvind.blogg.se
Postat av: sandra

ja det var gott också :)

jodå min påsk har varit helt okej, dock inte ätit någon påskmat eller så. Hur var din påsk?

2014-04-23 @ 18:56:27
URL: http://sandroou.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0