Annonser från BloggPartner

In A Land Of Myth And The Time Of Magic.

 
Sitter här i soffan och kollar Merlin säsong 2.
Är inne på sista skivan av fyra.
Japp jag kollar om Merlin från starten.
Älskar denna BBC producerade serie.
Merlin är så bra att jag ryser.
Den brittiska svarta humorn, dramat, spänningen, fantasyn, magin, action.. allt. ♥
Den blev bara fem säsonger lång.
Därav att jag kan se dessa om och om igen.
Håller även ett litet öga på Friidrotts EM på TV4.
Gått sådär för Sverige idag.
Vi är dock väl ändå bäst. =D
Heja heja.
 
Take Care<3

Comments
Postat av: Clin

Merlin har jag aldrig sett!
Kanske man borde göra :D

Jag dubbelbokade mig med att träffa broren min, skulle träffa en vän och sen skulle mina barn ha kompisar.

Ja du kan tro att maten var god ;)

Jag sitter här framför datorn och går genom bloggar o så bara =)

kram

2014-08-15 @ 07:59:58
URL: http://emmaclin.blogg.se
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jo men visst hade det vart kul att besöka slottet inomhus:) Vem vet, i framtiden kanske man får det.

2014-08-15 @ 13:42:17
URL: http://sessie.se
Postat av: Clin

Nej det har jag inte då jag kastade alla mina skivor när jag flyttade =)


Haha vi fick inte plats med all mat på bordet så fick duka upp det i köket på bänken ist.

Nä malmöfestivalen började idag så har inte varit där än. Den håller på till nästa fredag så det är lugnt ;)

Ja min fredag har varit lugn och skön. Din då?
kram

2014-08-15 @ 18:54:04
URL: http://emmaclin.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0