Annonser från BloggPartner

Mr. Incredible.

Jobbarhelgen över.
Jag har haft en ledig dag idag.
Dock har jag haft att göra ändå.
Jag har ringt vårat bredbandsbolag om att det krånglat.
Jag har ringt en fastighetsbyrå, inga klara besked där, men dem tog mitt nummer och lite så.
Heja mig.
 
Jag har dessutom tvättat, städat, varit till affären och nu grillas det.
 
Jag har också solat!
 
 
Häromkvällen kollade jag på Superhjältarna, Disney/Pixars klassiker nummer 6.
Det var första gången jag såg den faktiskt, smått otroligt för att vara mig.
Haha.
Men den var sjukt bra, rolig, spännande och kreativ.
Rekommenderar verkligen Superhjältarna, för er som annars inte kanske gillar animerat.
Men hur kan man inte gilla det? ;D
 
 
Nu jobbar jag fyra dagar på rakan, innan ledig helg.
Imorgon tisdag kör jag delat också på det.
Men jag överlever.
Cashflow.
Haha, typ.
För att jobba som undersköterska, blir man inte den nya Farbror Joakim av.
 
Take Care<3

Comments
Postat av: Alice

Nope tycker fortfarande inte djurparker är helt ok alltså, oavsett vilket land det är. Men huvudsaken är väl att dem, djuren , mår bra.

Jag har precis kommit hem. Passade på att springa till bussen när tor tog en paus i sitt åskande, aldrig varit med om värre åska i hela mitt liv. Vibrerar i golvet när den slår ner här i närheten!

Gör du då?
Kram

2014-08-04 @ 20:15:10
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Jag vet inte riktigt. Den är väldigt dyr, och mycket att göra i ordning för att få det som man vill ha det. Så vi funderar haha

2014-08-04 @ 20:21:10
URL: http://sessie.se
Postat av: Alice

Hur är hundar ens relevant? :P djur är alltid djur ja, men det jag menar är zoo/djurparker och vilda djur. Men jag tycker inte man ska ha koppel på hundarna, man ska uppfostra dem så de klarar gå ut utan. Som min bästa hundkompis, aldrig koppel.

Varmt här med. Runt 27 grader. Men det hindrar inte åskan. Slagit sönder våran kanalbox och router, hos grannen kom det en meter lång "eldtråd" från väggen när han drog ut sin router som också gått sönder. Tredje dagen de åskar här :P

Jag spelar FIFA och kollar vänner, gäller å
Passa på medans åskan tagit ett break :P surt när
Man inte har internet på datorn, vill se prison break :P


Kram

2014-08-04 @ 22:23:37
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Johan

Du hinner med mycket du, men ibland är det ju skönt att bara ha en dag när man inte behöver göra någonting alls, eller hur? :)

Får jag fråga vad, ungefär, du tjänar?

SV: Okej... men medeltemperaturen kan ju inte ha varit högst ändå? Nättterna är ju varmare neråt Medelhavet och södra Europa...
Jag kan nog faktiskt hålla med om att det känns nästan likadant som i t.ex. Spanien här nu, nästan,men inte riktigt.
Ja, det är nog första gången det är såhär i Sverige, men det går ju inte annat än att gilla det. Jag tyckte förra sommaren var kanon och skulle bli svår att toppa, men jag tror nog fasen att den här sommaren har gjort det ändå :D

Ja, vi var i stugan hela helgen.
Sedan har det varit träning och massa fix i lägenheten inför visningarna.
I helgen var det landslagsläger i Malmö, det var varmt kan jag lova!
I höst blir det plugg, ja :)

Ja absolut, det håller jag helt med om. klart att alla ska ha sin åsikt och få säga vad de tycker, men på isen/planen har alla olika roller, där alla briclor är lika viktiga för att få helheten att gå runt.

Härligt! Vad gjorde du d åi Mantorp? Där är jag inte ofta, men det är inte långt härifrån, åker ju förbi där på väg in till stan (Linköping).

2014-08-05 @ 06:12:03
URL: http://schumacher4ever.blogg.se
Postat av: izabelle

Ja trodde jag också gjorde det, men det kanske kom något i mellan hehe :) allt är bara bra med mej, hur är det själv då ?

2014-08-05 @ 09:15:09
URL: http://nattstad.se/izabellesss
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Avis jag blir. Visst, vi har det rätt kvavt trots dåligt väder, men jag vill liksom ha solen och hettan. Jag får väl flytta till Norrköping haha:P Skönt att ni har finvädret kvar så ni kan fortsätta njuta, det missunnar jag er inte.

Ja det blir nog så att vi väntar, likom, när det handlar om så mycket pengar som det gör vill man ju att det ska kännas rätt. Det värsta är att det är så himla lite till salu just nu som ligger där vi vill bo och så har vi lite andra krav på lägenheten;). Sen så är budgivningarna hemska. Det är många som är där och har föräldrar som betalar allt. Bortskämda snorungar typ:(

2014-08-05 @ 14:15:09
URL: http://sessie.se
Postat av: Veroniika

Verkar som en bra dag! :)
Svar; Jag svarar på kommentarer, skrev nyss ett blogginlägg och annars leker lite med mobilen!

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag :)

2014-08-05 @ 15:09:14
URL: http://www.nattstad.se/veroniika
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Du har hunnit med mycket! :)

2014-08-05 @ 16:22:59
URL: http://babustylee.webblogg.se
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: haha okej

2014-08-06 @ 10:28:13
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: skönt

2014-08-06 @ 16:55:15
URL: http://efji.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0