Annonser från BloggPartner

Tid Köper Eller Vinner Du Inte. Utan Tid Har Du Här Och Nu.

Jobbat och slitit imorse.
Varit inom affärer och fixat lite ärenden, på eftermiddagen
Beställt lite från CDON.COM.
Fick fyra tv-serier och en BluRay för 226 kronor.
Riktigt redigt billigt.
Hade en rabattkod, som gav mig 100 kronor rabatt om jag handlade för 300 kronor.
Perfekt, nu till hösten med födelsedagar, att ge bort osv.
Har också tagit hand om tvätt och lite städ osv.
Augustifest här i Norrköping nu i slutet av denna vecka.
Börjar ikväll med RIX FM festival och smått och gott.
Är dock så trött och ska upp och jobba 6:45 imorgon bitti igen.
Så stannar hemma och myser, så jag orkar med. ;D
Känner mig lite småseg dessutom.
Peppar peppar ta i trä, vill inte bli sjuk nu.
Blir att kolla Friidrotts EM och lite film, plus att pimpla i mig kaffe, med mjölk såklart.
Jag ska ner på marknaden och kika imorgon, vill kolla på typ någon ny väska och så vill jag köpa remmar och munkar.
På lördagen blir det att gå ut och äta med tjocka släkten.
Plus lite marknad då med säkerligen.
Full rulle.
Söndagen lär bli en skön vilodag.
Jobbar ju 6 av 7 dagar nästa vecka.
Puh.
Tummen upp!
 
Nej nu ska jag fixa med lite annat.
Hoppas ni har det bra allesammens.
 
En icke-visad bild på mig, från dagen efter broders student.
 
Take Care<3

Comments
Postat av: Johan

Remmar och munkar hör nästan marknader till, det måste man nästan ha :D

SV: Pengar är verkligen inte allt, men som student gör det en grym skillnad i vardagen. Pengar kan underlätta väldigt mycket, även om man inte blir lycklig av dem :)

så var det ju bakåt i tiden också, att man bara kunde gå någonstans och fråga efter jobb och sedan hade man ett jobb. så är det inte idag, det håller jag med om. Kraven höjs hela tiden, allt hänger ihop, men ibland tittar man lite väl mycket på papper och betyg och glömmer bort personlighet och verbala färdigheter tycker jag...

Haha ja, vi får väl se om det blir varmt till i oktober :P

2014-08-15 @ 17:55:46
URL: http://schumacher4ever.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0