Annonser från BloggPartner

Halfway Through The Advent-Calendar.

 
Idag är det lucka 12 på Adventskalendrarna och likaså den 12 december.
Halvvägs in i nedräkningen till Julafton.
Dagarna bara springer fram.
Den sköna julstressen infinner sig.
Jag håller på att gå igenom mina julklappar, som jag köpt.
Lite julklappsstuga om jag får be.
 
Jobbnätterna gick bra förresten.
Är redigt trött idag, med all rätt.
Detta är så omänskligt, men det behövs så in i...
Vilken superhjälte jag är.
 
Hoppas ni mår bra allesammens.
Trevlig helg på er.
 
Take Care ♥

Comments
Postat av: Alice

De ä ok med bror, hade problem med hjärtat trodde vi till en början men EKG visa inget konstigt så han blev hemskickad, sen fick han åka in akut igen igår med andnöd och smärta i bröstet, då visade det sig att de var hål på lungsäcken, och risken för lungkollaps var stor. Precis varit å hälsat på han, aldrig sett han så blek innan :o

Med mig är se ok, sömnbrist och ont i magen, ser ut som något valrossen klämt ut. Hehe.
Hur äre själv ?

Kram

2014-12-12 @ 17:43:42
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Jasmine

sv:
ska strax gå o lägga mig. sjukt trött!
sj? =)

2014-12-12 @ 21:39:37
URL: http://wiinkys.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0