Annonser från BloggPartner

Juldagen 2014.

 
Juldagen 2014 är till ända.
Jag har haft en mycket fin Juldag med släkten och de nära.
Har skrattat och pratat och busat och bara umgåtts, precis som man gör under Juletiden.
Jag har ätit Julgröt och ännu mera Julmat och fikat massa gott.
Jag har fått några fler Julklappar, TACK!
Jag har spelat Julklappsspelet med kusinerna mina.
Så roligt och kul det är att slå två små tärningar och kämpa om några små paket.
Fick tre små saker denna gången, jämfört med ett paket servetter förra Julen.
Alltid något.
Nog om detta.
Har haft det underbart och magiskt.
 
Hur har er Jul varit än så länge?
 
Nu njuter vi av Annandagen innan det går över och blir en vanlig helg.
Ska se om det blir att kolla in lite Mellandagsre, under Annandagen.
 
Ja Julen är ju inte slut ännu.
 
God Fortsättning Allesammens.
 
Take Care ♥

Comments
Postat av: Josefine

Fina bilder!
Ja, jag är jätte nöjd! Älskar julen! Och du? :)

2014-12-26 @ 13:06:19
URL: http://wellwhynot.blogg.se
Postat av: Susanna

Mysiga bilder, låter som en bra jul!

Själv är jag väldigt nöjd med julen som vanligt, lite snö hann komma och familjen var här så det var ju underbart!

2014-12-26 @ 14:01:48
URL: http://suslife.webblogg.se/
Postat av: Johan

julen är allt en bra och fin tid, det kan du och jag skå fast :)
Låter som att du hade en fin jul du med. Härligt!
För min dek blev det rean igår, annandagen är vigd åt sport, både hockey och bandy :)

SV: Härligt att du tycker det!

Ja, jag såg faktiskt det sista avsnittet av julkalendern. Lite svårt att hänga med när jag missat 21 avsitt, men lyckligt slutade det ju iaf :)

Yes, det blev en fantastisk jul och tro det eller ej, julkänslorna kom de med till slut, på självaste julafton :D

2014-12-28 @ 15:49:16
URL: http://schumacher4ever.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0