Annonser från BloggPartner

If Only You Could Tell You Are.

 
En låt som VÄXT enormt hos mig, ifrån Melodifestivalen 2014, är Mandas Glow.
F*ck vilken j*vla k*ftsm*ll till poplåt.
Skriven av de som skrev förra årets vinnarlåt You.
När man hörde henne från repetitionerna, så lät hon darrig, nervös och rädd.
Sedan i sändning, i tävlingen, så glänste hon.
Hon hade Glow. ;D
Undrar om någon mer namnkunnig artist hade haft Glow och tävlat med den?
Hade den gått vidare då?
Jag menar Manda kom sist i den andra deltävlingen, i Linköping.
Samma deltävling som Sanna Nielsen.
Som kommer vinna finalen.
Men ändå.
Manda var dock tusen gånger bättre än fjantiga Panetoz, som gick till final?.
Visst jag drar paralleller till en fyrverkerilåt av Katy Perry.
Glow har sina kvaliteter.
 
Visst kommer vi höra mer av Manda framöver?
 
Take Care<3

Comments
Postat av: Julia

NEEEEJ gick Manda inte vidare? Inte ens till andra chansen? Tusan, hon var min favorit i X-Factor som var 2012 [tror jagheh] , såg fram emot att se henne i melodifestivalen!
sv: Älskar också PLL, nämen det är bra, hur är läget själv? :)

2014-02-18 @ 21:22:29
URL: http://liarose.blogg.se
Postat av: Alice

Vet ja väl, å ja va bara ironisk :P

Ja ä så arg på af idag :P
Haha fan vilka nötter de jobbar där.

Men vissa dagar orkar man inte, skillnad när man har jobb då kan man inte göra så, men jobb coach hallå vem orkar, får ju knappt cash för det :P men på torsdag är det någon föreläsning om sommarjobb, då äre hosta som gäller ;)

Kram

2014-02-18 @ 21:31:34
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Alice

Klart jag vill, eller ja vill å vill jag vill ha cash och helst ligga hemma å sova samtidigt ;) ska dit en timme , har redan skickat in några cvn men idagens läge dka man aldrig tro man får något :P

Men de är inte ansvarsfulla någonstans. Lämnar mig helt utan info, svarar inte när jag ringer, får damp ärligt.

Ska du se hockeyn? ;)
Kram

2014-02-19 @ 08:08:28
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Moa

Ja, man har det ju alltid det bra hos mormor :D

Klart det bli mellon i helgen! ;D

På mitt lov försöker jag göra saker jag annars inte hinner med typ, annars träna och rida. Försöker ta det lugnt och tagga inför 4 veckor praktik direkt efter lov :) Har du något speciellt planerat?

kram

2014-02-19 @ 12:12:30
URL: http://mildenuknow.blogg.se
Postat av: Moa

sv: Jaha ja det är sant, men brukar ändå inte ha isbit haha:))
Jo tack det är toppenfint, dudå?

2014-02-19 @ 13:48:07
URL: http://photoMP.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0