Annonser från BloggPartner

I Know You I Walked With You Once Upon A Dream.

 
Trailer två till Maleficent är här.
Vilka kalla kårar och rysningar jag får, i hela kroppen, men på ett bra sätt.
Angelina Jolie som Maleficent, den onda drottningen i Törnrosa.
Wow!
Amazing!
Magic!
Darkness!
Lana Del Rey sjunger ...Once Upon A Dream, från Törnrosa, helt gudomligt vackert och sexigt.
Disney har ju tidigare gjort otecknad version av Alice I Underlandet och den är fantastiskt bra!
Den här trailern lovar ju så myyyycket mera.
Åh blir alldeles varm i hela kroppen.
Kommer se den i 3D versionen när den visas på bio!
Maleficent har Världspremiär på bio den 30 maj i år.
 
Take Care<3

Comments
Postat av: Alice

Har du aldrig känt en närvaro av något du inte kan se? :P
Hör ju dagligen om folk som ser eller känner av "spöken".

Jo men då får man en at läkare för dagen, vill ha en som jag alltid kommer till, så man bygger upp ett band. Viktigt när man har mer än enstaka halsflussundersökningar att göra.

Kram

2014-01-28 @ 10:05:16
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: J

så sjukt bra!
och lanas låt är så underbar.

sv:
sitter i skolan,sj?

2014-01-28 @ 12:20:07
URL: http://wiinkys.blogg.se
Postat av: Alice

Haha ja vad ska jag säga, Angelina har alltid varit en favorit :)

Ringer vi och bokar tid hos vårdcentralen får vi den läkaren vi är skrivna hos här. Men hon har ja helt tappat förtroendet för nu. Inte ens min dementa mormor får samma läkare hem till sig, går väl säkert ett tjugotal olika hem till henne. Det har gjort henne mer snurrig än vanligt, men sen är Hammarö hemtjänst ruu helvete också. På andra punkter också såklart.

Haha gulligt. Min lillebror hade te kalas och ludd krig med sina "låtsasvänner " när han var 2-4 år gammal. De läskig är att min äldsta lillebror hade samma "vänner" med samma personligheter eller va man ska säga :)

Kram

2014-01-28 @ 13:59:35
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Alice

Jo då, hon är den artist jag har flest låtar med på min heliga lista.

Vad ligger i DNAt? :P

Är inte så insatt i politik, men Reinfeldt kan dra åt skogen ändå :)
Så mkt kan jag säga.

Kram

2014-01-28 @ 17:37:31
URL: http://bompbomp.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0