Annonser från BloggPartner

Movie Madness.

#taskigbildkvalitet
 
Igår var det ju Movie MadnessHemmakväll!
Alltså halva priset på ALLA köpfilmer, serier och boxar.
Var ner till stan och deras fysiska butik där.
Var jättemycket folk, dem fick stänga dörrarna, för att inte släppa in för mycket.
Det mesta var utplockat, av det jag ville ha.
Jag tänkte liksom, att jag köper inget bara för att.
Det jag fick hem var de två Bluray filmerna ovan.
House At The End Of The Street, med Jennifer Lawrence från Hunger Games filmerna.
Smurfarna 2, som jag är nyfiken på, då jag diggar ettan.
Jag fick också med Harry Potter & Dödsrelikerna Del 2, till brorsan.
 
Eftersom det var så utplockat, så fick jag beställa från Hemmakvälls hemsida.
Vilket tog sjukt lång tid, var överbelastade servrar, alla ville väl beställa igår när det var halva priset.
Ifrån hemsidan klickade jag hur som haver hem:
Smurfarna 1 på Bluray.
Tingeling & Vingarnas Hemlighet på Bluray.
Berättelsen Om Pi på Bluray.
 
Så snart kommer det ännu flera små Bluray bebisar till min snart ofantliga filmfamilj.
 
Kollade på House At The End Of The Street igår kväll och den var riktigt bra.
Verkligen ett bra köp.
Jennifer Lawrence i högform.
Spännande och gripande och med ett twistat slut.
Me like.
4D av 5D.
 
Take Care<3

Comments
Postat av: Alice

De har både hund och katter. Allergisk mod hundens saliv. Får små knottriga utslag. Sen råkade ju brorsans tjej ha världens sötaste och mysigaste katt som väldigt gärna ville mysa också, och kunde ju inte bara neka den. Det sötaste jag sett :)
Det resulterade i utslag i hela ansiktet, trodde jag skulle dö på hemresan, satt och dutta snö i ansiktet^^

Nu varvar jag ner.
Rensar och uppdaterar min hela spotifylista.
Du då? :)

kram

2014-01-26 @ 21:44:30
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Tess

Mysigt med film! Skall själv snart luta mig bak och kolla på en film innan det blir nane-dags :)

2014-01-26 @ 22:06:05
URL: http://tessvonolsson.blogg.se
Postat av: Moa

Åh om Jennifer är med i House At The End Of The Street måste jag helt klart se den! :)

2014-01-27 @ 00:03:45
URL: http://photoMP.blogg.se
Postat av: Alice

Underbara klassiker :P
Ja men de va värt det, riv sår på hela händerna av all klåda idag haha ;D

Vilket avsnitt är du på? :)
Kram

2014-01-27 @ 11:43:04
URL: http://bompbomp.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0