Annonser från BloggPartner

Feel How The Planets Become One.

 
Fått lite nytt att fylla min garderob med.
En gråvit t-shirt med snygga vykortsmotiv ifrån världens alla hörn, älskar den.
En vit skjorta med ett väldigt coolt mönster, Concious Collection.
Ett par shorts i beige, med tillhörande bälte, alltså bältet ingick på köpet i shortsen.
De två sistnämnda ska bäras på min broders student, om jag inte ändrar mig.
Ni kommer att få se, hur snyggt de två matchar varandra.
Allt är ifrån H&M såklart.
Nu vill jag bara beställa lite ifrån deras Home avdelning, under sommarrean.
Lite nödvändigt ont att spara tills kommande bravader. ;D
 
Hoppas allt är bra med er därute!
 
Take Care<3

Comments
Postat av: Anonym

Sv: ja de finns fördelar med att ha hela säsngen framför sig men också fördelar med att få se avsnitten varje vecka ;)

2014-06-12 @ 08:57:21
URL: http://efji.se
Postat av: Kristina ►ll

sv: på ica!

2014-06-12 @ 09:28:37
URL: http://www.pressplay.spotlife.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0