Annonser från BloggPartner

Mina Tips Inför Melodifestivalen 2014 Års Final, Friends Arena, Solna.

 
Jag önskar Sanna Nielsen och Elena Paparizou kunde dela på förstaplatsen.
Nu går det inte och Elena Paparizou har redan vunnit Eurovision, så Sanna får bli min vinnare.
Egentligen kvittar det dock, vem av de två som vinner, bara en av dem gör det.
 
Så här slutar min Melodifestival 2014:
 
1. Sanna Nielsen - Undo
2. Elena Paparizou - Survivor
3. Ace Wilder - Busy Doin' Nothin'
4. Ellen Benediktson - Songbird
5. Alcazar - Blame It On The Disco
6. Anton Ewald - Natural
7. Oscar Zia - Yes We Can
8. Linus Svenning - Bröder
9. YOHIO - To The End
10. Panetoz - Efter Solsken
 
Take Care<3

Comments
Postat av: J

sv:
inte mkt, sj? :)

2014-03-08 @ 20:06:00
URL: http://wiinkys.blogg.se
Postat av: JUNITJEJ

Jag tror inte Sanna vinner.

2014-03-08 @ 20:06:59
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Anonym

Jag får faktiskt hålla med dig. Det var rätt låt som vann. Tycker faktiskt Undo sätter sig mer och mer, den är fin.

SV: Ja, guld och brons har vi ju tagit i Paralympics nu, så det är bra :)

Jomen är man ligist bara för att man "inte har vätt i skallen"?
Jag håller med dig, jag skulle heller aldrig göra något sådant, men det är intressant att se hur olika personer reagerar, tänkeroch resonerar.

2014-03-11 @ 15:56:46

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0