Annonser från BloggPartner

Förhandstips ESC'14 Semifinal 1 + 2 = 20 Finalister

Semifinal 1
- Sammanställning av de första repetitionerna för alla deltagande länder.
 
Mina 10 favoriter att gå till final:
 
1. Armenien
3. Estland
4. Sverige
7. Ryssland
8. Azerbajdzjan
9. Ukraina
12. San Marino
13. Portugal
14. Nederländerna
16. Ungern
 
 
 
Semifinal 2
- Sammanställning av de första repetitionerna för alla deltagande länder.
 
Mina 10 favoriter att gå till final:
 
2. Israel
3. Norge
5. Polen
6. Österrike
8. Finland
9. Irland
10. Vitryssland
13. Grekland
14. Slovenien
15. Rumänien
 
 
De jag markerat med fetstil, är de som jag tycker lite extra om.
Detta är bara mina förhandstips än så länge.
 
Åh nästa vecka är Eurovision Song Contest 2014 här.
Åh som jag längtat.
Älskar denna tokiga och magiska och helt galna Europeiska musikfesten.
 
Take Care<3

Comments
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: jo, något bör man väl kunna få antar jag.
Jo, dagen har varit helt okej, din då? :)

2014-05-02 @ 00:00:36
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Beatrice

God morgon min vän, jo jag mår bra sj?
Jag fixar mig sj?
Nej jag är inte ledig i dag. Sj då?
kram kram

2014-05-02 @ 07:16:01
URL: http://bhedvind.blogg.se
Postat av: Alice

För det första så är det INTE antal megapixel som avgör hur bra en kamera är. Allt handlar om linsen, objektivet och kamerans inbyggda dator. Och i mitt tycke är iphones kamera bättre än många andra mobilkameror jag testat, då den har en bra fokusering och kan fota med kort skärpedjup, sen så förstör instagram kvaliten lite. Allt beror på HUR man fotar, med allt ;) Det jag menade var att jag tycker det är onödigt att spendera 1-2000 extra på en kamera som i mina ögon inte är speciellt mkt bättre än en mobilkamera, men det är jag det, som sällan fotar vardagsbilder utan har desto högre krav på en kamera.

Jag var bara och lyssna på kör och kolla brasa, men sen började det regna som fan då var det inte kul längre. haha :)
kram

2014-05-02 @ 12:06:08
URL: http://bompbomp.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0