Annonser från BloggPartner

Subtropical!

Idag har jag städat inför fredag, jag har tvättat och pysslat.
Jag har "tatt" några viktiga samtal.
Mitt sommarshema kommer vara klart på fredag.
Har bara fått mina två första veckor än så länge.
Men nu så kommer jag få jobba 13 veckor sammanlagt.
Alltså en fjärdedel av ett år, kommer jag vara uppbokad framöver, från och med tisdag.
(13 - 26 - 52 veckor på ett år.)
Tjihooo.
Jag har också fått sitta ute i solen.
Solat mig lite.
Underbart subtropiskt klimat ute idag.
Åh älskar när den svenska sommaren, visar sig från den här sidan.
Plus 30 i skuggan.
Har ni det med så här varmt idag i vårat avlånga land?
Hur varmt har ni och var bor ni? =D
 
Ha en otrolig onsdag alleman. ♥
 
Take Care<3

Comments
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Jo då, vi har fint vi också, men hela förmiddagen är alltid pendlande med grått och molnigt och solglimtar så man kan aldrig vara 100% säker på att det ska vara fint på eftermiddagen haha.

2014-05-21 @ 17:07:10
URL: http://sessie.se
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Njuter:) haha. Nej men sambon kom precis hem så vi sitter och pratar lite och han beklagar sig över sitt jobb hehe

2014-05-21 @ 17:21:35
URL: http://sessie.se
Postat av: Beatrice

Vi förlorade ju mot kanada.. .
-.-
Jag gör inte mkt sj ? kram

2014-05-21 @ 18:48:29
URL: http://bhedvind.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur blev det med sommarsvhemat och allt sen? Minns att det var något som var lite konstigt där i början, men minns inte vad.

Vi hade +24 här, men det har ju varit rena sommaren idag. Det går inte annat än älska detta vädret :)

SV: Haha, det gjorde jag med! Typ på låg/mellanstadiet. det var tider det!

Det ä lättare sagt än gjort att bara blanda ihop oss. Tanken du har är god, men jag tro det blir väldigt svårt. Det handlar om ekonomi, yrken, familjesituation osv. Samhället är grupperat på så sätt, så är det bara, tyvärr.

Nu är jag äntligen frisk, så idag har jag tränat och kommer så att göra alla dagar fram till tisdag. på söndag ska vi fira syster och så blir det några lägenhetsvisningar. Jag bör också ta tag i min tenta...
Du då? :)

2014-05-21 @ 20:43:05
Postat av: Johan

Där har du länken också...

2014-05-21 @ 20:43:50
URL: http://schumacher4ever.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0