Annonser från BloggPartner

You Can Shake An Apple Off An Apple Tree.

 
Jag fick häromdagen ett spännande samtal.
Det handlar om möjlighet till flytt.
Ett samtal om en möjlighet till boende.
Inte vilket boende som helst.
Det handlar om nybyggda hyresrätter, som jag har chansen på.
Jag vill helst ha en etta isåfall.
Visst kommer dem ligga lite högra i hyra.
För detta mina damer och herrar är nybygge.
Allt kommer att vara så fint och fräscht.
Jag är nästan i himmelen.
Bara nästan.
Jag bara måste få flytta snart.
Längtar ihjäl mig.
Jag får hålla hela min kropp på, att jag får denna etta.
Gör ni det med?
Snälla. ♥
Detta vore för bra för att vara sant, om jag får den vill säga.
Men jag är inte där än...
Hoppas.
Hoppas.
Hoppas.
 
Jag drömmer om att min önskan slår in.
Lite medgång måste jag få hoppas på och ha någon gång också.
 
Take Care<3

Comments
Postat av: Beatrice

Ja italien tog vi jävligt lätt :D haha
Vad gör du då? kram

2014-05-20 @ 18:26:13
URL: http://bhedvind.blogg.se
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Haha, direkt efter att jag skrivit inlägget så blev det jättebra väder och jag kunde njuta i solen:)

2014-05-21 @ 14:30:31
URL: http://sessie.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0