Annonser från BloggPartner

I Want To Be A Part Of Your World.

 
Min fredag har varit full av äventyr.
Sprang på stan på förmiddagen för att fixa lite ärenden.
Kom hem, åt lunch och tog det lite soft.
Sedan iväg för att träffa en vän för att äta lite ihop och ha det gott.
Vi åt på McDonalds.
Perfekt och enkelt en dag som denna.
Vi sprang även i butiker.
Vi fick pratat om allt och inget och lite därtill.
Vi är väldigt olika, men olikheterna föder likheterna.
Jag tog en sväng inom ICA för att hämta ett paket från H&M på vägen hem.
Innehållandes en farfarströja, en t-shirt och ett par finskor till mig.
Dessutom någon julklapp, men det är vi tysta om. ;D
Att man ska göra ALLT man inte gör annars på lediga dagar!
 
Nu ska jag slappa i soffan till Idol.
Heja Mollie, Matilda, Josefine och Lisa! =D
 
Ha en bra kväll och jag vill önska er alla en bra helg!
 
Take Care ♥

Comments
Postat av: JUNITJEJ

Underbar dag!

Svar: Jag håller inte med dig. Tycker du inte att det är fel att använda ordet negerkung? Är det inte kränkande att leka kines?

2014-10-03 @ 20:23:10
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Clin

Låter som en perfekt dag!! En sådan dag gör att man samlar ny energi och orkar med en massa =)
Ett paket gör inte heller saken sämre.

usch nä inte gele!! Men choklad och lakrits är gott =)

Jo här är allt bara bra. Hur är det själv?

kram

2014-10-04 @ 00:54:59
URL: http://emmaclin.blogg.se
Postat av: izabelle

McDonalds :) ja jag förstår vad du menar, och det roliga är att jag är en en sån som säger vad jag tycker och är rätt så på. Jag tror tyvärr att det kan vara skrämmande. Samtidigt så tycker jag att det är fånigt att leka katt och råtta speciellt när man är vuxen. Men det känns mer komplicerat än så. Men tack för svar. Allt är bra med mej, äntligen helg ! :) kram

2014-10-04 @ 06:48:36
URL: http://nattstad.se/izabellesss
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Gott med McDonalds mat:) hihi. Var den där lilla kycklingburgaren god? Är det någon nyhet?

2014-10-04 @ 10:11:20
URL: http://sessie.se
Postat av: Clin

Ja det är mina tjejer i menyn =) Dock lite äldre bilder. De har växt en hel del sen dess ;)

Fisk som är så gott!! Älskar det =)

Oj! Jag kommer inte ens ihåg när jag fick ett paket sist. Minst 1år sedan iaf. Jag beställde ofta hem saker förr men nu när man bor granne med ett stort köpcenter så blir de att man går dit ist.

Nä fy för Marshmallows! De är bara goda om man grillar de eller har i varm oboy =) Men jag gillar salt och mest av allt hårda karameller. Gärna med salt i :D

jodå jag mår bra. Sovit ut ordentligt i natt =)

kram

2014-10-04 @ 13:08:26
URL: http://emmaclin.blogg.se
Postat av: izabelle

Haha längtar alltid till helgen :) ja jag får vara det, har ju inget att förlora direkt. Ja haha självklart, men om man inte kan ta sej till Grekland varje gång man är sugen på grekmat och dessutom otrolig härlig grek känsla så kan man gå ditt :) kan laga mycket grekiskt hemma annars. Kram

2014-10-04 @ 15:08:19
URL: http://nattstad.se/izabellesss

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0