Annonser från BloggPartner

My Top 27 Of Eurovision Song Contest 2015.

Ikväll är det Eurovision Song Contest Finalen 2015, här kommer min topp 27:
 
 
  1. Spanien 1 eller 2
  2. Sverige 1 eller 2
  3. Ryssland
  4. Norge
  5. Polen
  6. Georgien
  7. Italien
  8. Estland
  9. Grekland
  10. Belgien
  11. Tyskland
  12. Slovenien
  13. Storbrittanien
  14. Frankrike
  15. Israel
  16. Litauen
  17. Australien
  18. Lettland
  19. Montenegro
  20. Serbien
  21. Armenien
  22. Ungern
  23. Rumänien
  24. Azerbajdzjan
  25. Albanien
  26. Cypern
  27. Österrike
 
 
Vad tycker ni?
Vilka är era favoriter? =D
 
 
Här är en snabbrepris av alla de 27 bidragen i startordning:
 
 
Take Care ♥

Comments
Postat av: Alice

Har en långsökt anledning till varför det är ok om Spanien hamnar högt upp, kopplat till fotboll haha.

Springer ju hos käkkirurgen emellanåt, diskuterat ev operation.

Njae migrän är aningen värre så dras hellre med huvudvärk om jag måste välja. Vid migrän är jag borta. Glömmer aldrig när jag kräktes pga det på maxi dagarna innan jul för några år sedan haha!

Nope inga linser eller glajjor men ibland sitter jag och kisar när jag ser på tv, har inga drastiska synfel enligt senaste undersökningen men de har klart blivit sämre de senaste åren.

Kram

2015-05-23 @ 14:21:29
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Jasmine

jag hoppas sverige, italien eller belgien vinner!

sv:
ja med :P

2015-05-23 @ 14:22:26
URL: http://wiinkys.blogg.se
Postat av: Alice

David De Gea, målvakt i man u ryktas till marängerna i sommar, och jag håller alla tummar och tår att det blir så! Casillas behöver bytas ut :P

Jag städar, ska strax in och hämta brorsan och hans tjej som ska vara med å glo Eurovision ikväll. Ska svänga förbi världens godisaffär också!

Kan jag tänka mig att det är. Vill varken ha linser eller glajjor egentligen. däremot funderar jag på att köpa solglasögon med styrka, då jag inte överlever utan dem på under ljusa dagar. Då är migränen ett faktum haha

Kram

2015-05-23 @ 16:03:04
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Bea

Ja vet inte hur de kunde hända... Sån jävla otur.. Aja många som är med om detta.. Men men.. Vad gör du då? Kram

2015-05-23 @ 20:49:04
URL: http://nouw.com/beahedvind
Postat av: Sandra

Det gick ju vägen för Sverige :D

Jag fick min lägenhet via min mamma. Hyr den i andra hand utav henne men i oktober får jag ta över den helt och hållet :D någon framgång med ditt lägenhets sökande?

2015-05-24 @ 01:53:50
URL: http://sandroou.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0