Annonser från BloggPartner

A Very Merry Christmas To All Of You.

 
 
 
Jag vill önska eder alla en rikigt God Jul.
Jag kommer att fira med familj och släkt och vänner i dagarna tre.
Bara tid för ro och eftertanke och mys tillsammans.
Äta en hel del mumsigt och bara ha det gott.
Ta hand om varandra.
 

 
I want to wish you all a very Merry Christmas.
I am going to celebrate it with family and relatives and friends, three days long.
Only time for peace and quiet and coziness.
Eat a lot of yummie stuff and just have a nice time.
Take care of you all.
 
 
Love & Peace ♥

Comments
Postat av: Sandra

Jag hade inte så många julklappar att köpa i år så tog inte mig så lång tid pga det. Sen passade jag på att köpa det mesta av mina julklappar när jag var sjukskriven :)

2016-12-25 @ 12:25:48
URL: http://sandroou.blogg.se
Postat av: Anonym

jodå de e helt okej själv? :) kram

2017-01-10 @ 15:49:33
URL: http://louiseelinore.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0