Annonser från BloggPartner

Homemade Christmas Pralines For The Sweetheart.

Image may contain: dessert and food
 
 
Julveckan är här.
Fullspäckade dagar fram till Julafton.
Idag har jag sovit ut efter nattjobb och handlat och tillverkat massa Julgodis.
Hur har ni det så här dagarna före Jul?
 

 
Christmas week is upon us.
Busy days til Christmas eve.
Today I slept after my nightshift and did some shopping and made a lot of Christmas candy.
How do you have it these days before Christmas?
 
 
Love & Peace ♥

Comments
Postat av: Anonym

Nu är de bara julmat och lite mer städning kvar sen är jag redo för julen!! Eller okej jag har ju några julklappar snart o köpa med ! :D Stress haha dudå? kram :)

2016-12-21 @ 13:36:52
URL: http://louiseelinore.se
Postat av: Johan

Vad blev det r praliner då? :)
Några praliner har det inte blivit här, men julgodis blev det ändå :)

SV: Nej, Musikhjälpen följde jag faktiskt inte någonting...
Gjorde du det?

Det är illa tycker jag. Att folk hellre jobbar än är hemma när man är sjuk, för att det är för krånligt att fixa så man kan vara hemma. Så borde det inte vara...

Vi får se lite vad det blir till våren, jag har som sagt iaf sökt några kurser och lär säkert plugga något, för om jag inte gör det får jag ju inga pengar under tiden jag söker jobb, om jag ens får något jobb, det kan man inte heller vara säker på...

God jul om vi inte hörs innan dess, njut riktigt ordentligt nu!!!

2016-12-22 @ 21:25:03
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh bakade såna där idag med :D Ja men jag ser alla dom här och några till varje år :D haha okej jag har inte sett den mer än nån gång vet inte varför:) och jag mår helt okej själv? Kram

2016-12-22 @ 23:04:15
URL: http://louiseelinore.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0