Annonser från BloggPartner

Min Topp 26 Eurovision Song Contest Final 2016.

Så här slutar min topp 26 av de Finalklara bidragen i Eurovision Song Contest 2016:
 
 
1. Ryssland: Sergej Lazarev – ”You Are The Only One”
2. Australien: Dami Im – ”Sound of Silence”
3. Österrike: ZOË – ”Loin d'ici”
4. Tjeckien: Gabriela Gunčíková – ”I Stand”
5. Ukraina: Jamala – ”1944”
 
6. Polen: Michał Szpak – ”Color Of Your Life”
7. Sverige: Frans – ”If I Were Sorry”
8. Nederländerna: Douwe Bob – ”Slow Down”
9. Lettland: Justs – ”Heartbeat”
10. Tyskland: Jamie-Lee Kriewitz – ”Ghost”
 
11. Belgien: Laura Tesoro – ”What's The Pressure”
12. Malta: Ira Losco – ”Walk On Water”
13. Armenien: Iveta Mukuchyan – ”LoveWave”
14. Kroatien: Nina Kraljić – ”Lighthouse”
15. Spanien: Barei – ”Say Yay!”
 
16. Storbritannien: Joe and Jake – ”You're Not Alone”
17. Italien: Francesca Michielin – ”No Degree of Separation”
18. Litauen: Donny Montell – ”I've Been Waiting for This Night”
19. Cypern: Minus One – ”Alter Ego"
20. Frankrike: Amir – ”J’ai cherché”
 
21. Serbien: Sanja Vučić ZAA – ”Goodbye (Shelter)”
22. Ungern: Freddie – ”Pioneer”
23. Bulgarien: Poli Genova – ”If Love Was A Crime”
24. Azerbajdzjan: Samra – ”Miracle”
25. Georgien: Nika Kocharov & Young Georgian Lolitas – ”Midnight Gold”
26. Israel: Hovi Star – ”Made of Stars”
 
 
 
Hur tippar du?
 
 
Take Care ♥

Comments
Postat av: Beatrice

Ne de tror jag inte jag ska se. Kommer gå åt helskotta för Frans ändå så inge roligt att kolla på..

vad gör du? kram

2016-05-14 @ 10:38:38
URL: http://beahedvinds.blogg.se
Postat av: Matilda Johansson

Milkshake skulle jag säga var med kall glass haha :)

2016-05-14 @ 12:23:08
URL: http://enmatilda.blogg.se/
Postat av: Beatrice

jo de är bra här.
kollar ishockey sj ?
ne vi ska inte kolla :) kram

2016-05-14 @ 17:55:04
URL: http://beahedvinds.blogg.se
Postat av: Beatrice

ja de 'r hockey vm.
jo han mår bra.
Vi ska sova tidigt då vi inte sov så mkt i natt..

Vad gör du själv då? kram

2016-05-14 @ 19:26:54
URL: http://beahedvinds.blogg.se
Postat av: Johan

Då får vi e om Ryssland vinner då. Jag har hört flera som har sagt att den är bra, men jag har typ inte hört några låtar, så jag ska inte uttala mig, men ska iaf se det nu ikväll, så vi får väl se vad jag tycker :)

SV: Det tog ett tag för ryssarna att komma igån, de levererade inte alls till en början tyckte jag, men nu de senaste matcherna har de spelat bra, så jag håller med, tror de kan gå långt. Tre kronor är jag dock tveksam till. Tycker inte man har övertygat alls. Blir förvånad om det räcker till mer än kvartsfinal faktiskt...

Det känns bra tycker jag. Nu är oponeringen inne, så vi får se på måndag vad oponenten på min uppsats har sagt :)

2016-05-14 @ 19:54:30
URL: http://schumacher4ever.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0