Annonser från BloggPartner

Så Mycket Bättre 2016 Tommy Nilssons Dag.

Ikväll började årets säsong av Så Mycket Bättre, (2016).
Årets deltagare är Danny Saucedo, Jill Johnson, Lisa Ekdahl, Little Jinder, Magnus Carlson och Tommy Nilsson.
Freddie Wadling skulle ha medverkat, men han avled precis innan inspelningarna i somras.
Den som först fick sin egen dag var Tommy Nilsson.
Här nedanför kan ni se mina två favorittolkningar från premiären och Tommy.
 
 
Tonight the 2016 season of the Swedish tv-show So Much Better started.
This years participants are Danny Saucedo, Jill Johnson, Lisa Ekdahl, Little Jinder, Magnus Carlson och Tommy Nilsson.
Freddie Wadling should have been with them, but he sadly passed away before the recording of the show earlier this year.
The first artist to get his own day, was Tommy Nilsson.
Right downunder you can watch my two favourites.
 
 
Jill Johnson - Open your heart (Original: Öppna din dörr)
 
 
 
Danny Saucedo - Snacket på stan (Original: Talk of the town)
 
 
 
Take Care ♥

Comments
Postat av: Johan

Jag såg faktiskt inte programet, men jag har hört fler som har sagt att särskilt Jill Jonsson var riktigt bra :)

SV: Haha nej, nördintresse skulle jag väl inte säga, men jag tycker det är kul och jag gillar ju ljud :)

Ja fast det är ju inte säkert att det finns en helt kolsvart källare på en restaurang, + att personalen, alltså de som lagar maten och så där, inte vill gå i totalt mörker. De är ju inte vana vid det, men det spelar ingen roll, för nu har vi ju löst det i vilket fall :)
Ögonbimdel kan vi inte använda. Det tycker folk är väldigt obehagligt och känns konstigt att ha på sig när man ska sitta och äta :P

I helgen som var blev det mest plugg, men nu i helgen ska jag tuill Göteborg. Har du några planer? :)

2016-10-27 @ 19:22:50
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0