Annonser från BloggPartner

Moana | Vaiana

 
 
Detta är trailern för den nya kommande Disney Klassikern.
Moana eller Vaiana som den har fått som namn i Sverige, har premiär i USA senare i år.
Vet inte varför de bytte namn för den svenska versionen?
Men i Sverige vill den gå upp på bio 3/2-2017.
Kolla på den nya trailern ovan.
Den ser fantastisk ut.
Jag får lite Modig eller Trassel eller varför inte lite Frost känsla... någon mer? :D
Toppen!
 

 
This is the trailer for the new upcoming Disney Classics movie.
Moana or Vaiana as it has been named for the Swedish edition, has its premiere later this year in the USA.
I don't know why they changed the Title for us in Sweden? 
But in Sweden it will be released 3/2-2017.
Look at the new trailer above.
It looks amazing!
I've got a little bit of a Brave or Tangled or why not some Frozen feeling to it... are you with me guys? :D
Awesome!
 
 
Take Care ♥

Comments
Postat av: Jasmine

sv:
tack!
ja jobb och universitet samtidigt.
allt bra?

2016-09-25 @ 22:31:41
URL: http://wiinkys.blogg.se
Postat av: Jasmine

sv:
tack!
ja jobb och universitet samtidigt.
allt bra?

2016-09-25 @ 22:31:41
URL: http://wiinkys.blogg.se
Postat av: Alice

Visst är den! Gillar känslan den förmedlar.

Jag kommer också få flera papper. Även om jag läser mot ett samlat betygsdokument nu. Har redan två, och kommer få ett tredje när jag är klar med svenska 3, haha!

Haha ingen aning, men gillar när de får med alla typer av människor och sexuella läggningar i filmer osv. Bäst är när "manliga" män spelar homosexuella istället för "feminina" män. Är så trött på snacket om att en gay "måste" vara som Jonas Hallberg haha!

Skulle kunna satsa typ 10-20 kronor på sådana skrällar. Jag är tyvärr alldeles för insatt i lagen och deras spelare och kollar på hur de "bör spela" med materialet dem har, så för mig är sådana spel idiotiska. Hela familjen tippar ju slutplacering i CL och mästerskap t.ex. De som är noll insatta i fotbollen som min mamma och ena lillebror kan ju sätta Tyskland som ett av lagen att absolut inte överleva gruppspelet, medans jag garvar sönder åt deras okunskap, för det "ska ju inte kunna hända" om man ser laget på pappret. Men det är det som är kul med sport, det spelas aldrig på pappret! Men ja, hade varit fett och kamma hem de kosingarna!

Jag kollar sällan filmer alltså, om jag ska vara ärlig. Är mer för serier, känns mindre ihoppressat och framtvingat. Men jag kollade SATC-filmen igår, idag blir det nog maraton av Alaskan Bush People, mitt nya "måste se" :P
Själv?

kram




2016-09-27 @ 12:53:32
URL: http://bompbomp.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0