Annonser från BloggPartner

Upcoming Blog Plans.

(Klicka på bilden för källan | Click on the pic for the source.)
 
 
Jag har länge varit i tankarna om att starta någon slags Disney Blogg.
Där allt kommer kretsa mest kring Disney, men också film, serier och musik.
Vad säger ni?
Kanske helt enkelt en nöjesblogg?
Något i stil med:
 
Danten89DisneyAndEntertainment.blogg.se
Danten89DisneyMoviesSeriesMusic.blogg.se
Danten89SwedishEntertainment.blogg.se
Danten89SwedishDisneyAndFun.blogg.se
Danten89DisneyAndFun.blogg.se
DisneyAndEntertainmentworld.blogg.se
SwedishDisneyFan.blogg.se
ADisneyEntertainmentWorld.blogg.se
Danten89ADisneyFunWorld.blogg.se
 
Vad tycks?
Något annat förslag på ett sådant bloggnamn?
Kanske göra om denna blogg, som redan är befintlig?
 
Jag som älskar Disney och allt det som Walt Disney en gång i tiden skapade.
Jag älskar ju typ allt med film, serier och musik osv.
Men ja satsa på att enbart skriva om sådant.
Där ni skulle få allt, nyheter, klassiker, kommande filmer, musik, Eurovision, Melodifestivalen osv.
 
 

 

I have long been thinking about starting some kind of Disney Blog.
There everything will revolve the mostly about Disney, but also movies, series and music.
What do you say?
Perhaps simply an entertainment blog?
Something like:
 
Danten89DisneyAndEntertainment.blogg.se
Danten89DisneyMoviesSeriesMusic.blogg.se
Danten89SwedishEntertainment.blogg.se
Danten89SwedishDisneyAndFun.blogg.se
Danten89DisneyAndFun.blogg.se
DisneyAndEntertainmentworld.blogg.se
SwedishDisneyFan.blogg.se
ADisneyEntertainmentWorld.blogg.se
Danten89ADisneyFunWorld.blogg.se
 
What do you think?
Any other suggestions on such a blog name?
Maybe doing it on this blog, which is already existing?
 
I who love Disney and all that Walt Disney once created.
I love everything with movies, series and music and so on.
But yeah a blog that only gives you these things.
Where you would get everything, such as news, classic, upcoming movies, music, Eurovision Song Contest,Melodifestivalen, etc.
 
Take Care ♥

Comments
Postat av: Alice

Skapa en sådan blogg du. Men skulle rekommendera det clean'aste namnet.

Tippade på skoj i bilen på g till Solna, och jag var den ende som trodde på oavgjort, de andra på förlust. Jag tror inte vi kmr till VM, men hoppas kan man. Kommer vi dit vill jag ha ett slagkraftigt lag som levererar där också inte i stil med vad Sverige gjort i mästerskap senaste gångerna, då ser jag hellre att de missar å utnyttjar missen till Max och nöter på taktik. Går nästan auto över till Portugal i mästerskap, att det taggas mer inför deras matcher än Sveriges då de ändå bara skämmer ut sig hela tiden.

När jag har hörlurarna i kan jag inte stänga av Pokémon go ljudet. Annars kan jag det :p batteri tar de men tkr de tar ännu mer surf.

Jag vet inte. Har aldrig direkt brytt mig om betyg i skolan. Såklart kul när det går bra men inget jag sliter för. Foto A+B och rörlig bild A+B är såna ämnen jag fick MVG i utan att ens anstränga mig tack vare min "talang", jag behövde aldrig leta efter de perfekta vinklarna och motiven som de andra, utan vinklarna och motivet kom till mig. Men Har sedan jag gick i lågstadiet varit oerhört "skoltrött" så de är väl det, då kändes varje G som ett MVG för mig och det sitter väl i.

Ja det är inte jätte bra och inte jätte dåligt, att shl startar i morrn drar väl upp humöret antar jag. Hur är det själv ?
Kram


2016-09-16 @ 18:58:23
URL: http://bompbomp.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0