Annonser från BloggPartner

Danified

 
 
Image may contain: 1 person, indoor
 
Förlåt för riktigt dålig uppdatering på bloggen.
Men har den senaste en och en halv veckan, flyttat in i min lägenhet.
Dessutom hade en tidigare hyresgäst inte avslutat sitt Internetabonnemang.
Så jag har ringt och fixat och trixat med olika företag angående det.
Fick Internet i tisdags, som först.
Att det är 2017 och att man inte bara kan strypa ett abonnemang, när en annan flyttar in.
Åtminstone under tiden, så man kan använda Internet?
Första veckan fick jag harva runt på mitt mobila Internet, på mobilen.
Superkul. ;)
Nu har jag 250 mbit att surfa på.
Sjukt snabbt.
Plus att jag kan blogga.
Inte ens Melodifestivalen har jag kommenterat något om.
Kanske kommer?
Lär väl komma någon slags uppdatering. ;)
 
Trivs jättebra i min lägenhet.
Så mysigt och fint det är här.
Har intrett det precis som jag vill ha det.
Det är verkligen "Danifierat".
 
Love&Peace♥

Comments
Postat av: Johan

Härligt att du trivs så bra!!!

250 är sjukt snabbt! Jag haroch det räcker gott och väl.
Tänk på den gamla goda tiden, när man wow'ade sig åt typ 50mbit/s och när 100 var rena drömmen :P

SV: Jaså, är den helt ny :P
Du ser, jag har inte koll på det där :P haha

Nej, jag såg faktiskt inte mellon förra veckan. får se om jag kollar litegran på det imorgon :)

Jag mår bra, men är trött och det känns som att klockan är mycket mer än vad den är :P
Hur mår du?

2017-02-10 @ 18:53:13
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Johan

SV: Ja precis, jag har väl nämnt de andra bloggarna i bloggen någon gång, men annars särar jag ganska bra på dem. Efter den här säsongen blir det nog dock som sagt ingen mer hockeyblogg. Känns lite konstigt, men samtidigt känner jag som sagt att tiden inte riktigt finns för att göra en så bra blogg som jag vill ha och då får det hellre vara...

Haha ja, oj, jag såg att det blev lite konstigt i kommentaren där :P
men jag har 100 mbit/s och det räcker gott och väl tycker jag :)

Det har varit en väldigt lugn vecka. Min ledsagare hr varit sjuk, så det har inte alls blivit mycket träning. Var med i radio igår igen, men annars har det varit en lugn vecka :)

Hoppas jobbet går bra nu inatt också då! :)

2017-02-11 @ 18:50:32
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Linda

Härligt att trivas , det är viktigt :-)

2017-02-12 @ 09:21:20
URL: http://lindaviktoria.se
Postat av: schumacher4ever.blogg.se

SV: Ja precis, så är det ju, så jag tror det här blir bäst, iaf som läget är just nu :)

Vilket bolag har du då, när det inte skiljer något i pris på 100 och 250? :)

Nu var det reportage från restaurangen där vi serverar mörkermiddagarna :)

Ja, tro det eller ej, jag såg faktiskt mellon i lördags!
Mariette var klart bäst tycker jag, så är nöjd med att hon gick till final :)
Vad tyckte du?

2017-02-13 @ 17:23:56
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kommer det några bilder på lägenheten? :)
Sv: ja vi hade det verkligen skönt. Ska skriva ett inlägg senare i veckan om resan:)

2017-02-14 @ 16:34:50
URL: http://sandroou.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0