Annonser från BloggPartner

All Around The Christmas Tree There Will Be Dreams Coming True.

Julen närmar sig med stormsteg.
Ni som följer min blogg och som känner mig, vet ju att jag älskar Julen.
Dofterna, smakerna, Julmusiken, Julpyntet, Julgranarna, Julbelysningen, Julmaten, Julgodiset.
ALLT.
Nästnästa söndag är det första Advent.
Så blir till att börja pynta i nästa vecka.
Har redan gjort köttbullar och börjat smyglyssna på Julmusiken och börjat med Julklapparna och..
 
Någon mer än jag som ser fram emot Jul? =D
 
I samband med Disney/Pixars nya storfilm COCO, på bio 2/2-2018 i Sverige, kommer man kunna se en kortfilm innan själva filmen, Olaf's Frozen Adventure
En korfilm om våra Jultraditioner världen över, genom tiderna, fast med gänget från Frozen. 
Lite segt att COCO, inte har premiär i Sverige innan Jul kan tyckas?
I och med den nya Frozen kortfilmen, så kommer det flera nya sånger med Jultema.
Denna kan nog bli en framtida klassiker?
 
 
 
 
With Love ♥ Dan

Comments
Postat av: Louise

Så bra ju ! :D Men åh nice ska men börja baka snart har jag tänkt! :D Jag har det bra själv? Kram

2017-11-20 @ 13:00:22
URL: http://louiseelinore.com

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0