Annonser från BloggPartner

Latest.

Image may contain: drink, food and indoor
No automatic alt text available.
Image may contain: dessert and food
 
Jobbat mycket i det senaste.
Hunnit med att umgås med fina människor mellan passen.
Ätit goda frukostar och se filmer och serier.
Även hunnit med att fira Kanelbullens Dag och bli genomförkyld.
Hoppas ni har det superbra och slipper allt vad förkylningar innebär.
 
Längtar oerhört efter December och Julmys i dessa dagar.
Butikerna har ju börjat sälja Julmust, Jultomteskum och pepparkakor..
Inte för inte, som man börjar bli lite Julstressad..
Men på ett positivt sätt då!
 
With Love ♥ Dan

Comments
Postat av: Louise

Jag har själv varit sjuk ett långt tag nu känns som det aldrig kommer att gå över! :) Va händer i helgen då? Kram

2017-10-05 @ 14:10:11
URL: http://louiseelinore.com
Postat av: Alice

Polishögskolan, bara därför jag skulle flytta så långt ifrån mitt Värmland ;D här ska ja leva å här ska ja dö Hahah!

Torktumlar bara underkläder handdukar och sängkläder :p är så rädd om mina adidas t-shirts så använder bara flytande tvättmedel och absolut noll sköljmedel ;D

Ja den nya familjen är ingen favorit. Så tråkiga, och strikta :p gillade också familjen som bodde i Hjo, men ett jävla H intryckt i alla barns namn ;D ett barn var blåögd som pappan resten var brunögda som mamman, roligt hur dominant det bruna är ;D
Kram

2017-10-07 @ 23:12:42
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Junitjej

Jag längtar också efter julmys!

2017-10-08 @ 10:40:04
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Alice

haha ja, som jag längtat efter ack värmland säsong 2! :D

Det är väl inte sån stor skillnad mot andra tshirts kan jag tänka mig? en är 100% polyester, någon annan är 60% bomull och 40% modal. Men alla adidas är rekommenderade att tvättas med avigsidan ut i 30 grader med milt tvättmedel ;D

Haha, ja man vill gärna se lite kaos. Det är bara roligt. Men de kanske vill visa att det inte behöver vara kaos bara för man är en stor familj? oavsett så är det tråkigt med perfektionism. Tror och hoppas familjen inte är med vid en eventuell ny säsong. Familjen annorlunda och unga föräldrar känns som sådana där program som aldrig dör ut, de kan göra nya säsonger år efter år. :)
kram

2017-10-08 @ 15:39:14
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Louise

Varit febrig och så går ju massor med sjukdomar nu! Är du ledig i veckan nu då? Själv har jag umgåtts med vänner :) Kram

2017-10-08 @ 16:02:16
URL: http://louiseelinore.com
Postat av: Alice

Haha nejdu, Sanna finnes inte på min topp 5. Bra sångerska men gillar inte hennes röst, skär i mina öron. Gillar inte Whitney Houston heller...

Adidas är ju lite mer ”sportiga” kläder även de vardagligare varianterna transporterar fukt osv. :)

Unga föräldrar är underbart bra ;D unga mammor har ja sett då och då, men inte alls samma som unga föräldrar. Så sköna små familjer, speciellt Elin och Emil och deras 2 åriga dotter Alice är extra roliga att kolla på :D de två senaste säsongerna är bäst.
Haha ja...Morgan och Ola Conny kan ju aldrig bli tråkiga. Jag skäms sönder när jag ser dem. Och inte allt för sällan brukar jag kolla genom olika ”best of Morgan och Ola Conny” på youtube ;D har en kompis som är så lik Ola Conny till sättet, och skrattet, och ungefär lika dålig engelska...dock lite mer tillbakadragen ;D
Kram

2017-10-08 @ 19:30:06
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Alice

Tycker det är svårt att rangordna artisterna och deras röster, är så mycket som spelar roll och som ska vägas in. Och det är mycket lättare att tycka om någons röst om man gillar musiken i övrigt. Ska de sjunga vackert, unikt eller felfritt tekniskt? Jag gillar inte klara röster, i mina öron låter det för opersonligt...som just Houston och Sanna Nielsen. Sjukt tråkiga. Celine Dion har en bra röst, men för mig är hon inte nummer ett. Men med i toppen definitivt, dock gillar jag inte hennes musik :P Håller Janis Joplins röst högre än Dion. Där har vi både vacker, teknisk och unik röst, men inte min genre. Men ska jag nämna någon där jag gillar både musiken och rösten är det Sarah Brightman. Säg något den kvinnan inte behärskar i sång. Det var delvis hon som fick mig att älska fantomen på operan ;D börja nästan grina när jag äntligen fick se operan live i London förra året haha :D MEN, jag föredrar 8/10 gånger manliga artister och deras röster före kvinnliga.

Vet inte vad du promenerar i nu för byxor, men det finns inget så oskönt som att ha på sig jeans :P kör alltid mjukis eller träningsbyxor. Adidas träningsbyxor är oslagbara, de lite tightare "mjukisbyxorna". Ett tips bara :P De är värme och fuktreglerade med Climacool-ventilation.

Tycker det är roligt för Morgan verkar endå ha en hel del klokt innanför pannbenet medans Ola Conny på riktigt verkar helt blåst. O-C tror sig också så otroligt cool och häftig jämt. Älskar när han alltid ska återberätta för Morgan vad någon sagt och han berättar något helt annat haha ;D

haha verkligen inte för att dottern heter Alice, varannan unge heter ju det idag. Deras dotter råkar dock vara otroligt skön, så även föräldrarna, https://www.youtube.com/watch?v=t00Blu3wY0Q
solklart bästa familjen, hoppas de får en egen serie ;D

kram

2017-10-09 @ 00:16:53
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Alice

Ibland så kommer dessa dagar ;D pms kanske haha!

Dricker bara nocco, har testat andra drycker med aminosyror men de är så vidriga så jag får kräkreflexer. Nocco är livets dryck haha! Nocco och Cola Zero är allt jag behöver, kanske en kopp kaffe emellanåt ;D

Haha älska att smaken verkligen kan vara som baken. Jag klarar inte av shakiras röst, sedan gör det inte saken bättre att hon är gift med hela världens vidrigaste fotbollsspelare. Folk klagar på Pepe, men Pique är 10 gånger värre, usch :p

Vad följer du för program då? Jag kollar knappt på tv, kollar på datorn i efterhand när lusten faller på.
Kram

2017-10-09 @ 16:27:03
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Alice

Nej har jag ej testat Zero Vanilla, men testade vanliga cola Vanilla när jag var liten och kommer ihåg hur vidrig jag tyckte den var :P

haha nej men jag gör, som lever och andas fotboll :P ja det är väl bra att hon engagerar sig och donerar cash :) har mest bara koll på generösa fotbollsspelare jag ;D Ja då, iq och vett innanför pannbenet har inget med utseende att göra, kolla bara Isabell Adrian haha

haha ja det var några program. Själv går jag mest bara random in på dplay eller tv4play och ser vad som kommit ut som jag kan kolla på :P Brukar dock gilla att titta på program som unga mördare, grym attraktion och vittne till det övernaturliga.
idol och fångarna på fortet har jag lagt ner för flera år sedan. Däremot blir det slaviskt tittande på Ack värmland när det börjar.
kram

2017-10-09 @ 23:27:59
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Louise

Jasså tycker du den röda? har fortfarande inte bestämt mig än :D! De är väl min lillebror som smittar mig som vanligt haha! :P Kram

2017-10-10 @ 23:04:58
URL: http://louiseelinore.com
Postat av: Sandra

Det blir familjen och de närmaste vännerna 😊 Är rätt mycket att planera inför ett dop och framförallt dyrt haha!

2017-10-11 @ 19:19:13
URL: http://sandroou.blogg.se
Postat av: Louise

Ja men ja är lite inne på den röda faktiskt men tanke den rosa också^^ Vill inte ha svart iallafall! ;) Jodå jag mår bra själv?:D kram

2017-10-12 @ 15:10:54
URL: http://louiseelinore.com
Postat av: Johan

Jag läntar också efter julen! Men det går fort och snart är det juletider med julmusik, peppisar, glögg och allt annat :)

SV: Nja, skapligt skulle jag nog inte direkt säga att det har börjat, snarare ganska dåligt. Just nu känns det inte som att vi får ut någonting av all den kvalitet som finns i det där laget, absolut ingenting. Igår vann vi skotten med 40-16, men förlorade matchen med 0-1...

Ja det känns faktiskt väldigt bra att äntligen vara anställd på riktigt måste jag säga! :)

Vad innebär "lagom nivå" när det gäller kaffe för din del då? :P

Det kom lite folk hit och så åt vi och drack gott, snackade och bar hade det allmänt trevligt, så ingen röjfest inte ;)

2017-10-12 @ 17:43:28
URL: http://schumacher4ever.blogg.se
Postat av: Louise

Idag ska mina syskon sova över och imon blir det antagligen att träffa vänner sj? :) Kram

2017-10-13 @ 12:59:22
URL: http://louiseelinore.com

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0