Annonser från BloggPartner

Kelly Clarkson önskar att hon vore lesbisk.



Kelly Clarkson
önskar att hon vore lesbisk. Den skivaktuella sångerskan berättar för sajten Popeater att hon tycker att

livet hade varit mycket enklare om hon kunde byta sexuell läggning.

Kelly förklarar att folk ofta undrar om hon är lesbisk, men säger sig vara helt säker på att hon är heterosexuell:  

- Lesbiska tjejer säger det till mig hela tiden. Jag brukar svara att jag är glad för deras skull och att jag önskar att jag gillade kvinnor på det sättet. Jag gillar dock killar, men har ofta väldigt svårt att förstå mig på dem.  

Sångerskan har tidigare berättat i intervjuer att hon aldrig någonsin varit kär - ett uttalande som hon än idag känner att hon måste försvara.  

- Det kanske är ni som förälskar er alldeles för enkelt? Har ni tänkt på det? Jag tycker inte att det är så märkligt. Jag är bara 26 år. Jag siktar på kvalitet istället för kvantitet.

Källa: www.msn.se


Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0