Annonser från BloggPartner

Nothing to reload.

Idag är det måndag, en hel vardagsvecka till helg.
Det kommer nog att gå fort fram.
Det gäller bara att ladda batterierna med energi så orkar man ännu en vecka.
Positiv energi!
Har kollat arbetsschemat, så ska jobba måndag till torsdag de närmaste tre veckorna.
Känns skönt att tjäna lite cash.
Trots att man bara jobbar 17-21, fyra timmar.
Det är mycket att göra nu på jobbet, så jag skulle kunna boka in mig lite extra.
T.ex. så skulle jag kunna boka in mig 13-21 istället.
Fast jag känner att 8 timmars stilla sittande och pratande i telefon blir lite väl mycket för mig..
Får se om jag orkar boka in mig extra någon dag iallafall.
Annars så skiter jag i det ;D
Jag är inte världens arbetsnarkoman om jag säger så ;D


Ny bild på mig<3

Comments
Postat av: sara

mm.. giv mig positiv energi thanx!

2009-02-09 @ 20:57:58
URL: http://snuffsaan.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0