Annonser från BloggPartner

Lev Idag & Dröm Om Morgondagens Solstrålar.

Nu har julen försvunnit från bloggen med, eller ja headern har bytts ut.
Den mörkröda färgen i bakgrunden får hänga på ett tag till.
Tycker den är varm och inbjudande så här under vintern.
Vilket vi fortfarande har och är i.. vintern.
Många vill redan ha vår och sommar osv...
Men varför inte njuta av nuet?
Istället för att stressa och vilja ha vår redan?
Den kommer sinom tid.
Ibland kommer den i slutet av februari, ibland i mitten på mars eller så sent som i april.
Inget vi kan ändra på.
Vädergudarna och gudinnorna har sin egen makt.
Lev idag och dröm om morgondagens solstrålar.
 
Morgondagen ja.
Ja då drar allvaret igång igen.
Skolan och all "stress".
Men den här terminen är den sista och jag ska gå den inriktning jag valt.
Nämligen Socialpedagogik och Funktionshinder.
Spännande!
Hoppas på en fin termin.
Kommer att läsa flexibelt och det innebär mycket hemmaplugg.
Vilket kommer gynna mig.
Jobbar bäst under lugn och ro.
Kunna lägga upp det mera som jag själv vill.
Vi var så få ifrån vår förra klass som valde Socialpedagogik och Funktionshinder, därför blir den flexibel.
Bara jag och en till.
Så vi ska mötas klockan 13:30 imorn och dra till skolan som börjar klockan 14.
Slutar vid 16 redan.
Skönt med en kortis dag.
 
Sov så underbart världen! =D
 
Take Care<3

Comments
Postat av: Ping Lowhngren

ska nog sova snart själv då?

2013-01-14 @ 23:15:25
URL: http://pinglowh.blogg.se/
Postat av: Helena

Sv: Hahah okej!
Jodå det är väl bra! Hur är det själv?:)

2013-01-14 @ 23:40:56
URL: http://nattstad.se/ziffan
Postat av: Johan

Jaha, så utbildningen är bara 1,5 år? Eller har jag fel? Har för mig att du började plugga för ett år sedan :)

SV: Haha okej, snyggt rim blev det iaf :P

Lycka till idag då! :)

Nja, inte så farligt pirrigt faktiskt, det ska mest bli kul tycker jag :)

Helgen bestod även den av en hel del träning, men det är härligt. Det är som det ska vara :)

2013-01-15 @ 10:34:37
URL: http://schumacher4ever.blogg.se
Postat av: Stella Wedin

Hej!
Jag kollar in på bloglovin varje dag och läser bloggar där. Jag tycker om att läsa andras bloggar så jag får inspirationer och en del annat.

Jag tänkte fråga dig som en bra bloggare enligt mig som jag har kollat genom om jag och du kunde göra ett bloglovinbyte. Självklart lägger jag till dig och du lägger till mig. Blir då att vi får ett extra besökare. Roliga är ju att man ska ha fler läsare.

Ha det så bra! :) Fin och trevlig blogg.

2013-01-15 @ 11:06:11
URL: http://modellinglove.blogg.se/
Postat av: † sandrafagerberg-

Hoppas skolan gick bra :) jaha är de därför du ska gå på fenix nu för du valt flexibelt :p
:)

2013-01-16 @ 18:22:45
URL: http://ssandraaf.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0