Annonser från BloggPartner

When You Wish Upon A Star.

 
 
Julen närmar sig med stormsteg.
Ni som följer min blogg och som känner mig, vet ju att jag älskar Julen.
Dofterna, smakerna, Julmusiken, Julpyntet, Julgranar, Julbelysningen, Julmaten, Julgodiset.
ALLT.
Nästa söndag är det första Advent.
Så blir till att pynta lite i helgen.
Någon mer än jag som ser fram emot Jul? =D
 
Jag ger er underbara Idina Menzel och hennes fantastiska version av When You Wish Upon A Star.
 
 

 

 

Christmas is fast approaching.
Those of you who are following my blog and who knows me, knows that I love Christmas.
The smells, the flavors, Christmas music, Christmas decorations, Christmas trees, Christmas lights, Christmas food, Christmas candy.
EVERYTHING.

Next Sunday is the first Advent.

So gets to decorate a little this weekend.
Any more than me that's looking forward to Christmas greetings? =D

 

I give you the wonderful Idina Menzel and her amazing version of When You Wish Upon A Star.

 
 
Take Care ♥

Comments
Postat av: Anonym

Hoppas tiden går fort till mars :D Helgen blir rätt lugnt vad jag vet men va som helst kan hända sj? :) kram

2016-11-18 @ 17:38:53
URL: http://louiseelinore.se
Postat av: Johan

Jag längtar också till julen! Massor!
Här pyntar vi lite nu i helgen, för nästa helg är jag inte hemma :)

SV: Den är riktigt bra tycker jag, en av mina favoriter just nu :)

Självklart är det bättre att sova lite än ingenting alls!

Det är en lite kul grej.
Vi gjorde just det när vi hade en provomgång tidigare i höstas, serverade kylt rödvin till fisken och rumstempererat vitt till patén. Alla gick på det, så det är inte helt lätt :)

Hur många rundor köttbullar brukar du göra då? :O

Visst är det galet vad tiden går? Advent nästa helg liksom? Var tog hösten vägen???

2016-11-19 @ 22:20:02
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0