Annonser från BloggPartner

But deep inside we're searching for a way to fight the tears

Nu har det inte blivit något bloggande på ett par dagar.
Har ej haft tid/lust/ork/kraft.
Nu så, ny vecka, nya tag.

Jag ska jobba idag, imorn, onsdag och på torsdag.
Känns bra för då vet jag att det kommer lön in på kontot sen.
Dock segt att veta att det är trettondagsafton idag och trettondagen imorn.
Många som kommer vara sura i telefon?!
Det skiter dock jag i..
Bara låtsas vara trevlig och fjäska lite, lite smör har väl aldrig någon dött av?
Haha.
Det som känns mest jobbigast är, att det imorn är trettondagen, tretton dagar sedan Julafton.
Vart har tiden tagit vägen?
Veckorna har gått så himla fort..
Dagarna har bara runnit ut i sanden!

Kan inte någon hjälpa mig och stoppa tiden?
Jag har så himla mycket att fundera över..
Jag ska reda ut hur jag vill att framtiden ska te sig bland annat..

Hoppas Längtar Ber Tror <3
 
 Sanna Nielsen vad vore livet utan dig och din fantastiska röst?
 Ingenting!
 Sanna Nielsen<3



Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0