Annonser från BloggPartner

Sentimental!

Sitter och lyssnar på musik.
Närmare bestämt så lyssnar jag på Celiné Dion.
Det finns ingen annan artist, förutom Sanna Nielsen, som får mig så känsligt berörd som Celiné Dion.
Speciellt hennes tidigare ballader.
Jag blir sentimental.
Ballader som t ex All By Myself, Because You Loved Me och så givetvis My Heart Will Go On, får mig att vilja lägga mig ned på golvet och gråta.
Jag vet att jag är kille och killar kan inte gråta och så vidare.
Men jag är ingen hård kille, jag är mjuk och känslig.
Jag kan gråta om det vill sig.

Celiné Dions röst är en gudagåva.
Ingen sjunger lika bra som hon gör, och kommer någonsin någon göra det?
I dagens musikindustri förvrängs ju rösterna till höger och vänster.
Det enda som räknas är utseénde.
Det stör mig så ofantligt mycket.
Har du utseéndet och en halvbra röst så får du skivkontrakt.
Vad är det som har gått fel?
För att få sjunga ska man kunna sjunga sina låtar live, annars kan man ju sluta med att vara artist.
All heder till artister som iallafall försöker sjunga live =).

Celiné Dion - All By Myself (LIVE).
TONARTSHÖJNINGEN GER MIG RIKTIGA INNERLIGA RYSNINGAR<3





Take Care<3

Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0