Annonser från BloggPartner

1 Maj!

Idag har jag varit uppe och gått på tivolit i folketspark, tillsammans med en vän.
Mycket trevligt må jag säga.

Åkte en karusell, nämligen radiobilarna.
Vågade inte åka något annat av säkerhetsskäl.
Ett tivoli som kommer, sätts upp på en natt och när de är klara sticker de, illa kvickt.
Neej, då åker jag något mindre, men lika roligt :).
Jag köpte godisremmar, citronlakrits och häxvrål, för futtiga 10 kronor styck.
De var riktigt uppskattade och framförallt mycket goda.
Jag körde på så kallade "klor".
Jag vann/fick upp en Nalle Puh, som jag ska ge bort till min lille kusin Oskar som fyller ett år imorn, jag vann även en Playboykanins"kudde", som jag kan ha som prydnad.
I sedvanlig ordning så kollade vi på motorcyklarna, som dök upp runt halv två.
Det var säkert över 2000 motorcyklar som susade förbi oss.

När första maj är kommen, jag får gå på tivoli och se på motorcyklarna, ja då vet jag att våren är här.
Det kvittar vad det är för väder.
I år är det molnfritt och solen lyser starkt och det är bara så underbart!

Take Care<3


Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0