Annonser från BloggPartner

Livet Som Arbetslös.

Jag vaknar upp vid 7 för att träna lite.
Hör hur brorsorna och mor fixar iordning sig, för att närsom kila iväg till skola och jobb.
Pappa har redan åkt, då han börjar tidigare.

Efter träningen så tar jag en dusch, som följs av frukost.

När frukosten är uppäten så kan jag sätta mig vid datorn för att söka jobb.
Finns ett antal olika sidor som jag besöker för att finna mig en framtid.

Sitter ett tag och kikar efter något intressant jobb, som jag kan tänkas söka.
Hittar jag något lämpligt så söker jag, annars låter jag bli.
Jag hoppas alltid på det bästa tänkbara möjliga!

När jag suttit och stirrat in i dumburken, så måste jag ut och röra på mig.
Det brukar leda till att jag tar mig en promenad.

Nu sitter jag här.
På dagen D.

Ska iväg på en information om jobbgarantin för ungdomar och samtal hos jobbcoachen senare idag.
Två "uppdrag" på samma dag.
Jag läängtar.. ;D





Take Care<3


Comments
Postat av: Sandra

klart det kommer gå bra:D

2010-04-12 @ 12:19:42
URL: http://sandroou.blogg.se/
Postat av: jjulia

Tack ^^

2010-04-12 @ 16:53:51
URL: http://julisan.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0