Annonser från BloggPartner

Snö?!

Bjussar på en bild från mitt skrala arkiv.
Tagen för lite över en månad sedan.
Jag kan inte fatta att all snö bara försvann.
Det gick så fort.
Diskuterade detta med morfar, som var på besök idag.
Vi tycker båda att det är ofattbart.
Ofattbart är också att vi hade så mycket snö.

Har hört på vädret att det ska komma snö nu i veckan?
Stämmer det? Eller ej?
Någon meterolog där ute som vet?


Tanken på snö gör mig frusen och jag vill bara kunna vira in mig i mitt täcke.

Så godnattens på er allihopen! ;D

Brrrr!







Take Care<3


Comments
Postat av: Marcus Å

Det var en helt underbar seger! Var du på matchen? :)

2010-04-14 @ 06:38:37
URL: http://slipsens.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0