Annonser från BloggPartner

Imorgon Smäller Det!

Då skriver jag in mig som studerande på Komvux här i Norrköping.
Ett stort steg i rätt riktning av mitt liv.

De kurser som jag kommer att läsa är:

Svenska C
♣Samhällskunskap B
♦Engelska B
◊Historia A

(Hade sökt Spanska B med, men den kursen blev inte av, för få sökande!)

Jag valde dessa kurser, dels för att jag inte läst de förut på gymnasiet eller så.
Dels för att jag vill lära mig.
Komma in i studierytmen igen, inför fortsättningen.
Om jag ska läsa på högskola/universitet.

Nu ska jag snart ta en kvällskaffe, och vara social med familjen.
Hoppas ni har en bra kväll.
Jag kommer vara nervös och inte sova många timmar sen inatt!


Take Care<3


Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0