Annonser från BloggPartner

Kind Of Crooked Like The Foot Of A Rainbow.

 
Under torsdagskvällen så drog jag på ett litet äventyr och spanade in Sanna Nielsen.
Sanna uppträdde på Media Markt här i Norrköping.
Jag gör allt för att få se Sanna live, så givetvis åkte jag dit.
Sanna körde fem låtar akustiskt.
 
* I'm In Love
* Rainbow
* Empty Room
* Hela Världen För Mig
* Undo
 
Hennes kille Joakim Ramsell ackompanjerade på gitarr och Sanna fick glänsa med sin röst.
Magiskt att får vara på plats och bara lyssna.
Ljuvligt.
 
Hemelektronikmässa på Media Markt är det i helgen, här i Norrköping dessutom.
Så med mig hem följde också en kaffebryggare, en födelsedagspresent och två BluRay filmer.
Plus minnet av den gudomliga Sanna Nielsen solklart.
 
Take Care<3

Comments
Postat av: Alice

Om man ser det så, att allt kostar, då borde det inte göra något att streama film eller sport på datorn heller, eftersom man ändå betalar ;) det finns så många som vill ha dessa skivor och allt vad det nu är så det riskerar inte att bojkotta iaf. Inte såna stora saker :P bara dumt att säga bu eller bä till en av grejerna, när det är shit the same.

Men vissa har väl cd läsare då kanske det är smidigare för dem med en skiva, jag vet inte. I mina såna data program jag fick med när jag köpte kunde jag välja att instalera från skiva eller kod.

Svår att se Hennes låt som vinnare av allt, sticker inte ut riktigt även om den kanske är den "bästa balladen" vad jag hört av dem som ä med.



2014-04-25 @ 08:47:32
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Alice

Jo jag vet inte, jag är inte så intresserad av esc egentligen mer än att det är lite av en tradition att se på, gillar varken låtarna eller underhållningen men det är spännande att se poängen delas ut. Sen håller jag alltid på sverige, såklart, oavsett vilken artist vi skickat. Så de ä väl kul att hon ä favorit.

Sen finns det väl butiker som har mer av vissa märken, när jag var på Elgiganten då var det flest samsung och HP och inga av dem hade cd, sen fanns det några acer och andra med cd. Jag menar det kanske sker borttagning av cd mer hos vissa märken än andra. Vad vet jag.

Då är de fritt fram att kolla film på internet om man så vill :P det är iallafall billigare att streama och betala internet än att betala både internet och betalkanal där sporten jag vill se går, när jag kan se den utan att pröjsa för kanalen. Jag kollar ofta efter rabatter men är inte typ besatt eller enbart kör på det, men skickar jag efter på internet vill jag helst ha fri frakt och något mer som drar ner priset, annars köper jag i affären. :P

2014-04-25 @ 11:50:06
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Kaffehörnan

Jag har med sett sanna live

2014-04-27 @ 07:33:44
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Johan

Mediamarkt var inte igår jag var på, tror aldrig jag har varit där i Norrköping över huvud taget :P

SV: Ja, det är rätt!
Flixkvännen kan bli inringd samma dag, tidigt på morgonen. Gillar inte det och jag skulle definitivt inte vilja ha det så...

Nja, någon bit då och då kan jag ta, men jag sitter så gott som aldrig och äter bit efter bit :P

Nu i helgen blev det träning igår, träning idag. Utöver det är det kurslitteratur och balkonghäng i solen :D
Du då? :)

Föresten, du är medveten om att din länk till bloggen är fel? Du har ett kommatecken i blogg.se :P

2014-04-27 @ 10:12:16
URL: http://schumacher4ever.blogg.se

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0