Annonser från BloggPartner

No Big Deal.

 
Idag fick jag hem ett CDON paket.
Innehållandes Downton Abbey och lite smått och gott till kommande födelsedagar osv.
Slutsumman slutade på 11 kronor.
Från början låg den på 527 kronor.
Dock så hade jag 200 kronor i rabatt, om jag handlade för 500 kronor.
På det hade jag en återbäring från mitt CDON+ konto på 219 kronor.
Dessutom hade jag en dryg hundralapp på mitt PayPal konto, som jag samlar in pengar till när jag är med i marknadsundersökningar.
Så 11 kronor pungade jag ut för mitt CDON paket.
Skickade dessutom efter paketet igår.
Tack CDON för snabb leverans och service!
Världsklass.
 
Nu har jag alla ännu utgivna säsonger av Downton Abbey + Specials.
Någon av er som kollar Downton Abbey?
 
Hoppas allt är bra med er? =D
 
Take Care<3

Comments
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Kul med paket:)

2014-09-11 @ 18:24:47
URL: http://sessie.se
Postat av: Alice

Det är annorlunda att bo någonstans och åka någonstans, vi hade sett allt vi kom för att se i lissabon, och varför vara kvar och "räkna dagar" när man kan åka på nya äventyr i ett nytt land :P

Haha han fick en lapp från två 16åriga tjejer med deras nummer, han kom in smickrad men samtidigt missnöjd att de va tjejer å inte två "daddys" istället. Skrattade så jag fick ont i magen där :P

Allt är bra. Ska hem i morgon, ska bli skönt på nögot sätt att komma hem ändå, även om de ä fint här borta. Min förkylning börjar äntligen lägga sig, men har smittat H. Han har ju tur att bli sjuk nät vi ska hem, ja fick halsont och rinnsnuva 3e dagen i lissabon -.-

Kram

2014-09-11 @ 19:08:55
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: Alice

Jag åker gärna tillbaka till både lissabon och Madrid. Men istället för Madrid i januari blir det Paris :P

Jepp jag var lite små hängig innan vi åkte men sen lugnade det sig, men ack den som jublar för tidigt :P jag tyckte mycket blev jobbigt när förkylningen bröt ut, men bara att bita ihop. Fick färsk ingefära att riva i varmt vatten av en som bodde i samma hus, av någon anledning känns det som de hjälper lite. hostan sitter dock i än.

Haha Gud den där kan till och med tänka sig en 50 åring. Herregud jag skulle aldrig kunna ha ihop det med en i samma ålder som mina föräldrar. Min gräns går vid 35, även om ålder bara är en siffra :P

Kram

2014-09-11 @ 20:09:43
URL: http://bompbomp.blogg.se
Postat av: patriciac.blogg.se

sv: Ja men visst är de gulliga hihi. Ja de var nog aningen trötta, men denna gången visade de sig framme en stund i alla fall, vissa gånger ser man dem inte alls. Nu hade jag gärna velat åka till Kina och kolla på svartvita pandor.

Hoppas du får en fin fredag!

2014-09-12 @ 07:42:27
URL: http://sessie.se
Postat av: izabelle

Vad kul du gillar ju den där serien ;) ja visst var Jan, han har fortfarande kvar sitt baby face haha :) ja det har inte vart kul kan jag säga, går fram och tillbaka men just nu har jag fått i mej lite mat äntligen. Jag vet faktiskt inte, beror på hur jag mår imorgon. Saknar träningen, men kanske bäst att lugna sej ett tag så det inte kör igång igen. SJ då ? Kram

2014-09-12 @ 11:02:43
URL: http://nattstad.se/izabellesss

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0