Annonser från BloggPartner

Friday & no one cares.

Jag är fortfarande snuvig men måste ned på stan idag ändå.
Har lite vikiga ärenden att göra.
Sedan blir det bara Idol ikväll.
Måste verkligen kurera mig från förkylningen.
Var hemma från jobbet igår.
Så på söndag morgon hoppas jag vara fit for fight för att jobba!
Jobbar som nämnt 9-14 på söndag.
Sedan är det lite oklart om jobb nästa vecka.
Mailade chefen på jobbet om jag skulle få jobba eller ej nästa vecka.
Han svarade att jag skulle få jobba men enligt arbetsschemat på nätet är det inget inbokat.
Har varit lite krångel med arbetsschemat på nätet.
Så får lita på hans ord och åka in till jobbet och kolla läget på tisdagen.

Nej nu ska jag fixa lite här.
Ha det fint.

Puss<3

Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0