Annonser från BloggPartner

God fortsättning.

Har inte haft ork eller tid att blogga på ett par dagar nu.
Det har vart mycket jul firande och familje tid.
Mycket lugn och ro.
Skööönt.

JULAFTON

Julaftonen bestod av en sväng till farmor på ålderdomshemmet :)
Dit även farbror med mina två stora, långa tjekusiner kom :)
Trevligt.

Sedan bar det av hemåt där det blev julmiddag med mormor.
Lite julklappsöppning och mys :)
Mormor drog vidare till min moster.
Då blev det Kalle Anka för hela slanten.
Lasse Kronér får knappt godkänt för sin ljusständning.
Plus vadå ett vanligt antikljus?
Kunde de inte fixat ett vackert blockljus i en fin färg?
Nej Arne Weise kom tillbaka!

På eftermiddagen, efter Kalle Anka och hans vänner, så kom morfar.
Då öppnades alla våra julklappar.
Alla julklappar öppnades en och en, så att alla kunde se vad alla fick, och så man kunde tacka för julklappen man fått.
Det tog allt som allt två timmar lite drygt att öppna julklapparna :).
Alla nöjda och glada!

Kvällen fortskred med att farbror kom på besök.
Vi åt gröt och skinkmacka.
Vi åt massa godis och gott och drack massa must, julcider, glögg osv.

Det blev inte en så stressig jul.
Den var lagom.
Lugn och harmonisk.
Mycket tid för omtanke och tid för varandra.
Precis som jag vill att julen ska vara!

JULDAGEN

Juldagen firades hemma hos min moster.
Blev massa julmat och gott där.
Blev kvar till ett på natten.

ANNANDAG JUL

Annandag jul spenderade jag på mellandagsrean, hittade ett minneskort på 1 gb till mobilen :).

ÖVRIGA DAGAR

Idag har jag med spenderat på mellandagsrean, hittade en grymt snygg svart hood tröja.
Jag hittade raklödder och så fikade jag.
Hittade även hela uppsättningen till Rollercoaster Tycoon 3, 3 stycken spel, för bara 49 kronor styck.

Ikväll har jag bara tagit det lugnt och käkat massa godis och så spelade brorsan och jag Melodifestivalen spelet han hade fått i julklapp.
Jag ägde totalt!

God fortsättning alla<3

Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0